Elza Pētersone

9 gadi, Liepāja

Patīk lasīt dažāda veida grāmatas.Patīk doties ārā,bet reizēm arī paspēlēt Roblox

Iesniegtās recenzijas

Nejaucēni. Kā es pavadīju aizraujošu vasaru gandrīz bez interneta

Mārīte Tabita Kalniņa

1. uzdevums. Atsauksme par grāmatu

Sākumā izlasot, grāmatas nosaukumu, domāju, ka grāmata būs par nepaklausīgiem,nejaukiem bērniem, varbūt huligāniem. Bet papētot grāmatas vāka ilustrāciju ievēroju, ka tur ir dažādi kukaiņi.
Lasot grāmatu , sapratu, ka autore ir gribējusi pastāstīt, ka laukos ir sastopami daži nejauki kukaiņi, kā piemēram odi,dunduri,ērces,utt. un, ka vasarā var pētīt ne tikai internetā atrodamās lietas, bet arī visu, kas notiek dabā. Piemēram, šos nejaukos kukaiņus.
Man nepatika, ka Mārim vienīgajam nebija viedtelefons,jo pārējie par to smējas. Man tas likās savādi, jo tagad gandrīz visiem ir mobilie bez podziņām.
Man patika, ka Mārim stāsta beigās šie kukaiņi iepatikās.
Man nepatika, kā Māris teica par saviem vecvecākiem, ka viņi ir veci, jo nezin, kas ir Youtube un Minecraft. Mani vecvecāki visi zin, kas ir Youtube, bet ne visi zin, kas ir Minecraft, bet viņi zin daudz ko citu, ko es nezinu.

2. Iejūties grāmatas varoņa tēlā

Es gribētu būt Māra māsa. Jo man viņa likās jauka. Lai gan man ir nedaudz bail no kukaiņiem, es varētu dienu pavadīt kopā ar brāli Māri,pētot tos, stāstot un mācot par tiem.
Man tāpat kā viņai, patīk grāmatas un daba.
Lai gan stāsta sākumā viņu attiecības nav ideālas, tas manuprāt ir normālas, jo man arī ir brālis, kurš mani kaitina.

Meitene, vārdā Vilo. Spārnu vēdas, 3

Sabīne Bolmane

1. uzdevums. Atsauksme par grāmatu

Šo grāmatu man laikam bija visinteresantāk lasīt, jo mani aizrauj viss maģiskais. Un šeit visām draudzenēm piemīt burvju spējas.
Šī ir viena no grāmatām par Vilo. Šajā grāmatā autore stāsta par to, cik svarīgi ir nebaidīties, iepazīt un izprast sevi, un būt draudzīgam un atbildīgam.
Lasot šo grāmatu es jutu satraukumu par Lotiņu, jo pēc dzimšanas dienas viņai sāka rādīties spoki, un mežu, kurš pamazām zaudēja dzīvību. Bet man patika, ka stāsta nobeigumā Lotiņa iemācījās pārvarēt savas bailes un atklāt savu īsto spēku un, ka draudzenes kopā varēja atdzīvināt mežu.
Lasot šo grāmatu biju spiesta google meklēt vārdu - “vēdas”, jo nezināju, kas tas ir.
Šajai grāmatai ir ļoti skaistas ilustrācijas.
Man šajā grāmatā patika pilnīgi viss,centīšos izlasīt arī citas Vilo grāmatas un iesaku šo grāmatu izlasīt citiem.

2. Iejūties grāmatas varoņa tēlā

Es gribētu būt Lotiņa. Jo Lotiņai bija dzimšanas diena, bet manējā būs tikai gada beigās.
Lotiņas stihija ir gaiss, kas saistīts ar vieglumu, sajūtām, tāpēc viņa redz šos sapņus. Viņa palīdz mežam, dzīvniekiem. Es arī tad varētu palīdzēt mežam un dzīvniekiem atdzīvoties.
Viņa ir vienā vecumā ar mani, mums abām ir 9 gadi.
Es, varbūt, Lotiņas vietā būtu drosmīgāka un atvērtāka draudzenēm,tad ātrāk varētu pārvarēt bailes un palīdzēt mežam.

Datordullā skola

Ilmars Tomusks

1. uzdevums. Atsauksme par grāmatu

Kad, izlasīju nosaukumu “Datordullā skola”, sākumā biju domājusi, ka skolu ir pārņēmuši traki datori, kas liek bērniem un skolotājiem darīt dullas un trakas lietas.
Lasot grāmatu sapratu, ka stāsts ir nedaudz savādāks.
Šajā grāmatā autors gribēja pavēstīt par to, ka ir savi plusi un mīnusi visur izmantojot, tikai tehnoloģijas.Piem. 1.klasē ir jāmācās arī rakstīt ar roku.
Ka vajag visu darīt pamazītēm, iepazīstot,un nevajag būt kā grāmatas skolas direktoram,kurš grib izmantot tikai datorus un tehnoloģijas, nemaz īsti nesaprotot, cik tas ir labi vai slikti.
Autors to grāmatā ir parādījis ar daudz smieklīgiem notikumiem,piem, kaija,kas nozaga telefonu,facebook uzlauztais konts,utt.
Man patika, ka grāmata bija sadalīta vairākās daļās un, ka tā ir par mūsdienīgu tēmu-tehnoloģijām.
Smieklīgi bija notikumi par kaiju un kāzu foto, tas bija arī atgādinājums, ka viss, kas ir internetā ir citiem brīvi pieejams.
Es biju šokēta, kad izlasīju, ka bērni saplēsa planšetes, jo zinu, ka tas viss maksā.
Man nepatika, ka divi zēni sāka kauties un nereaģēja uz direktora aizrādījumu.
Kopumā man grāmata likās aizraujoša, bet būtu šo to pamainījusi, piem.Norise būtu Latvijā un direktors savu 1.septembra runu būtu runājis no Gaiziņkalna vai Pēterbaznīcas torņa.

2. Iejūties grāmatas varoņa tēlā

Ja, man būtu jāizvēlas, kurš grāmatas varonis es gribētu būt, tad es gribētu būt skolas direktors Marguss Mednis, kurš vada savu skolu,jo man patika viņa pārliecinātība par tehnoloģiju nepieciešamību. Es tikai būtu arī skolotājus pamācījusi, kā darboties ar šīm planšetēm un vairāk uzklausījusi skolotājus.
Būtu atstājusi grāmatas un burtnīcas 1.klasēm, jo viņi vēl pārāk mazi un neprot mācīties ar planšeti.

Baseina pārvaldnieks medī pīles (un citi aizraujoši piedzīvojumi bērnu vasaras nometnē)

Ilze Meistere

1. uzdevums. Atsauksme par grāmatu

Grāmatas autore šajā grāmatā stāsta par dažādiem notikumiem bērnu vasaras nometnē. Un tā kā bērni ir dažādi, tad ir interesanti lasīt šo stāstu,
Biju nedaudz satraukta par to, kā bērni dabūs pīles ārā no baseina,nenodarot tām pāri, bet tas izdevās.
Man bija interesanti lasīt,šo grāmatu,jo nekad vēl neesmu piedalījusies nevienā vasaras nometnē.
Man patika grāmatas ilustrācijas, jo, lai gan tās bija melnbaltas, tas palīdzēja iztēloties stāstu.
Patika grāmatas noslēgums, ka visi bērni svinēja nometnes noslēgumu.

2. Iejūties grāmatas varoņa tēlā

Es uz vienu dienu gribētu būt Nora, jo tad es varētu piedalīties nometnē. Un man patīk vārds Nora. Un man tāpat, kā Norai patīk visādi briesmoņi un vampīri. Viņa palīdz citiem bērniem tikt pāri bailēm rēgu izsaukšanā. Es varbūt būtu nedaudz jautrāka, jo Nora man likās diezgan nopietna.