Edvards Liepiņš

9 gadi, Salaspils nov.

Mani sauc Edvards. Es nodarbojos ar vieglatlētiku. Man patīk rēķināt, patīk lasīt komiksus un detektīvus. Nepatīk zīmēt, jo zīmēšana nepadodas. Tomēr vislabprātāk es laiku pavadu ar draugiem ārā spēlējot spēles un braukājot ar riteni.

Iesniegtās recenzijas

Rahela, Anderss un laika logi

Rēli Reinausa

1. uzdevums. Atsauksme par grāmatu

Grāmatā "Rahela, Anders un laika logi" bija stāstīts par meiteni vārdā Rahela, kura vairākas vasaras bija braukusi uz laukiem pie vecmammas. Kad viņa satikās ar saviem vecajiem draugiem, viņi pa šitiem gadiem bija mainījušies. Kad viņa bija satikusies, viņi gāja peldēties, draugi sauca ar viņiem iet peldēties, bet Rahelai nebija līdzi peldkostīma, tāpēc viņa atteicās. Tāpēc viņa gāja atpakaļ pie vecmammas. Vienu dienu viņa vienkārši pastaigājās pa mežu gar upi un tad nejauši nokļuva pie Raganas alas, kur bija gājuši četri bērni un tikai viens no viņiem atgriezās. Rahela domāja, ka nedaudz ieies alā. Viņa iegāja iekšā, iekšā bija tumšs, viņa gribēja ieslēgt telefonā lukturīti, bet nesanāca, tāpēc viņa gāja tumsā un tad viņa smiltis atrada kaut kādu telefonu. Rahela gāja atpakaļ pie vecmammas. Citā dienā viņai vecmamma paprasīja aiziet pie jaunā puiša, kas nesen atbraucis no pilsētas, bet kurš bija ratiņkrēslā. Tāpēc viņa citu dienu iegāja alā un izglāba puisi. Grāmata man ļoti patika.

2. Iejūties grāmatas varoņa tēlā

Ja es varētu uz kādu laiku vai dienu būt viens no grāmatas varoņiem, es gribētu būt Anderss, jo es gribu zināt kā Anderss jutās, kad Rahela izglāba viņu no katastrofas.

Dimantu noslēpums. Lases un Majas detektīvaģentūra

Martins Vīdmarks, Helēna Villisa

1. uzdevums. Atsauksme par grāmatu

Grāmatā "Dimantu noslēpumi" bija stāstīts par to kā Lāse ar Maiju atklāja, kurš no Muhamēda darbiniekiem zog viņa dimantus. Es šo grāmatu ieteiktu gan puišiem gan meitenēm - tiem, kuriem patīk risināt dažādas lietas. Es šo grāmatu izlasīju stundā un 30 minūtēs. Man ļoti patika lasīt šo grāmatu. Man patika grāmatas nobeigums, kur Lāse ar Maiju ieraudzīja, ka Lollo Smits neapēd savu zaļo ābolu, bet ābolā ielika dimantu. Un izmeta ābolu pa logu . Ābols iekrita lietus notekcaurulē. Tad ābols ar dimants noripoja lejā pa lietus notekcauruli. Pa to laiku Lollo Smits izgāja ārā, lai dotos savā pirms pusdienu skrējienā. Viņš izgāja ārā no veikala, apstājās pie kādas lietus notekcaurules. Tad viņš
izlikās, ka sien kurpes, bet patiesībā pacēla ābolu, tad viņš ieskrēja pastā un ābolu ar dimantu ielika seifā. Man ļoti nepatika, ka Lollo Smits zog dimantus., jo zagt nav labi.

2. Iejūties grāmatas varoņa tēlā

Ja es varētu uz kādu laiku vai pat dienu būt viens no grāmatas varoņiem., es gribētu būt Muhamēds tāpēc, ka es gribētu zināt ko viņš beigās izdarītu ar visiem dimantiem.

Mūmijas noslēpums. Lases un Majas detektīvaģentūra

Martins Vīdmarks, Helēna Villisa

1. uzdevums. Atsauksme par grāmatu

Grāmatā "Mūmijas noslēpums" bija stāstīts par to kā Maja ar Lāsi atrisināja mīklu par mūmiju. Vai tā ir taisnība, ka ir atmodusies vairāk nekā 3000 gadu veca mūmija un ir nozagusi vienu no vērtīgākajām gleznām. Bet, kā izradījās, tā nebija mūmija, kas nozaga gleznu bet gan viena no darbiniecēm - Kornēlija Hammarberija. Es ieteiktu šo grāmatu lasīt gan puišiem, gan meitenēm. Man visvairāk patika kā Kornēlija pārģērbās par mūmiju. Man visvairāk nepatika, ka Kornēlija zaga gleznas.

2. Iejūties grāmatas varoņa tēlā

Ja es varētu uz kādu laiku vai pat dienu būt viens no grāmatas varoņiem, es gribētu būt Kristers Lenns tāpēc, ka es gribētu zināt cik ļoti viņš pārbijās, kad ieraudzīja Kornēliju pārģērbušo par mūmiju.

Datordullā skola

Ilmars Tomusks

1. uzdevums. Atsauksme par grāmatu

Grāmatā "Datordullā skola" bija stāstīts par, to ka Margussa Medina skolā datorklasē ierauga senlaicīgus datorus. Un lūdz tos uzdāvināt tehnikas muzejam Japānā, bet pretī apsolot vismodernākās ierīces. Ilgi nedomājot Marguss Medins piekrīt. Un jau 1.septembrī direktors Marguss Medins sāk organizēt pasākumu uz pāreju digitālajām mācībām. Bet viss ir forši un aizraujoši tikai sākumā.
Viena no manām mīļākajām grāmatām. Man šajā grāmatā pilnībā viss patika. Es ieguvu sapratni par to, ka ja mēs mācīsimies tikai no viedierīcēm, tad mēs neko neiemācīsimies.

2. Iejūties grāmatas varoņa tēlā

Ja es varētu uz kādu laiku vai pat dienu būt viens no grāmatas varoņiem, es gribētu būt Marguss Medins. Tāpēc, ka es gribētu sajust kā viņš priecājās, kad uzzināja, ka viņa skola kļūs par vismūsdienīgāko skolu valstī. Ja es varētu mainīt notikumus grāmatā, tad es direktora Margussa Mediņa vietā neatļautu 1.A un 1.B klases karu.

Neatskaties

Žanete Lazdovska

1. uzdevums. Atsauksme par grāmatu

Grāmatā "Neatskaties" bija rakstīts par to, ka bērnunamā bija divi draugi Bruno un Vilis. Vili atstāja vecāki, bet Bruno bija nozagusi bērnunama vadītāja Silvija. Kad Bruno un Vilis pastaigas laikā bija aizbēguši, abi skrēja caur mežam un, kad bija paslēpušies Silvijas mātes mājā, protams, durvis bija aizslēgtas, tāpēc viņi bija ierāpušies pa atvērto logu. Silvija to redzēja un sekoja viņiem. Bet mājā bija tumšs, tāpēc viņiem bija grūti kaut ko atrast. Bruno atrada gultu un tad, kad Bruno un Vilis izdzirdēja, ka kāds slēdz vaļā durvis, viņi ātri paslēpās zem gultas. iekša bija ienākusi Silvija, kad viņa atrada gaismas slēdzi, viņa mēģināja ieslēgt gaismu, bet nekas neizdevās, jo māja bija veca, tāpēc elektrība jau sen bija atslēgta. Viņa gāja ārā un zvanīja savam draugam Olafam. Atjēgusies atcerējās par telefona lukturīti, iegāja iekšā un piegāja pie grāmatu plaukta un izņēma dažas grāmatas un skatījās vai nav nozagta Bruno īsta mape...
Man visvairāk patika nobeigums, kad Bruno atguva savu ģimeni. Bet man ļoti žēl Viļa, ka viņa vecāki viņu pameta.

2. Iejūties grāmatas varoņa tēlā

Ja es varētu uz kādu laiku vai pat dienu būt kāds no grāmatas varoņiem, es gribētu būt Vilis. Jo es gribētu zināt kā Vils jutās, kad viņu pameta vecāki. Es grāmatā pilnībā neko nemainītu.