Luiss Kaušelis
10 gadi, Rīga
Mani sauc Luiss, esmu ļoti liels lasītājs. Dziļi iegrimstu grāmatā un varoņu tēlos. Kad lasu interesantu grāmatu varu lasīt stundām ilgi. Sāku lasīt patstāvīgi tikko kā zināju burtiņus, pirms tam man priekšā lasīja māmiņa. Grāmatas ir liela vērtība. Esmu priecīgs, kad ir bibliotēka, kur ir tik daudz grāmatiņu.
Iesniegtās recenzijas

Meitene, vārdā Vilo. Meža šalkas, 2
1. uzdevums. Atsauksme par grāmatu
Man patika, ka šī grāmata ir par draudzību un tas cik ļoti meitenes palīdz viena otrai. No sākuma meitenēm bija viena problēma vēlāk uzradās vēl divas kuras viņas ar sajūtu tālskata palīdzību uzzināja. Vēl man patika, ka meitenes uzticējās viena otrai vēl patika, ka meitenes palīdzēja cita citai un kopīgi risināja savas problēmas. Autors vēlējās pastāstīt to cik draudzība ir svarīga tagad šajā tehnoloģiju laikmetā un arī vienmēr. Es ieguvu šādas atziņas ''Īsta draudzība vienmēr pastāvēs'' un otrā atziņa ''Īsti draugi tevi neaprunās un par tevi nesmiesies it īpaši aiz muguras.''2. Iejūties grāmatas varoņa tēlā
Es vēlētos būt Vilo, jo es vēlētos, lai man ir savs spēka dzīvnieks un es varētu burties. Burties es gribētu, jo tad es varētu palīdzēt cilvēkiem un būtu interesanti ko cilvēki teiktu, kad pa gaisu uz savu vietu lidotu mantiņas kuras mans mazais brālis ir izmētājis vai gulta pati saklātos un netīrā veļa pati izmazgātos un izkarinātos.
Mūmijas noslēpums. Lases un Majas detektīvaģentūra
1. uzdevums. Atsauksme par grāmatu
Man šī grāmata patika kā vienkāršs stāsts kuru palasīt, bet nepatika kā kāda pamācoša grāmata. Man nepatika tas kad šajā grāmatā ja godīgi īsti nebija atziņas vienīgi tur piemēram ''Ja esi kaut ko sliktu izdarījis vai nozadzis tad to var atklāt.'' tā lielākoties ir tāda kura ir visās detektīvu grāmatās vai tādās kurās kaut kas tiek nozagts. Īss atstāstiņš: ''Īsu brīdi pirms apsargam beidzas nakts dežūra viņš bļaujot izskrien no istabas kurā visu nakti ir dežurējis. Istabā atrodas dažādi vērtīgi eksponāti tostarp mūmija un gleznas. Nedaudz vēlāk ierodas policija un muzeja īpašniece. Vēl vēlāk atklājas, ka pazudusi viena no muzeja vērtīgākajām gleznam. Tad muzejs izdomā izsludināt atlīdzību tam kurš atradīs gleznu. Tiklīdz Lase un Maja to uzzina abi dodas uz muzeju. No sākuma vadītāja nevēlas neko paskaidrot, jo domā, kad bērni neko nespēs izdarīt vai palīdzēt taču beigās pastāstīja kā viss noticis. Beigās abi detektīvi Lase un Maja atklāja kurš ir vainīgs taču, kā izrādījās vainīgais teica, kad tā darījis, jo mēģinājis izglābt gleznas.'' Manuprāt autors vēlējās pateikt (atziņa) to, ka ''Bērni var izdarīt un arī spēj izdarīt vairāk nekā pieaugušie var domāt''.2. Iejūties grāmatas varoņa tēlā
Es uz vienu dienu laikam vēlētos būt kāds no detektīviem, jo būtu interesanti kaut ko atklāt un es gribētu zināt kā jūtas detektīvi kad atpūšas un kā viņi jūtas strādājot un izmeklējot lietas. Taču es par detektīvu gribētu kļūt tikai uz nu vienu dienu ne vairāk, jo es gribētu piedalīties tikai šajā izmeklēšanā nevis citās kuras var būt ļoti baisas.
Datordullā skola
1. uzdevums. Atsauksme par grāmatu
Man patika šī grāmata, jo tā ir mūsdienīga un mūsdienīgi pamācoša. Vēl man patika, ka šīs grāmatas autors ir izvēlējies runāt par mūsdienu problēmām kuras var radīt ierīces ja tās lieto parāk daudz. Neliels grāmatas atstāsts: ''No sākuma japānieši datorklasē ieraudzīja vecus datorus un lūdza, lai skola dod savas ierīces apmaiņā pret jaunām ierīcēm (planšetēm, elektroniskajām tāfelēm, datoriem un kamerām). Skolas direktors piekrīt. Pēc kāda laika atbrauc busiņš un savāc vecās ierīces un atved jaunās. Skolas direktors ir priecīgs, ka beidzot viņam būs modernākā skola valstī, vairākas reizes izmēģina kā darbojas kameras un visas pārējās tehnoloģijas. Pirmajā septembrī jaunie skolnieki saņem savas mācību planšetes. Vēlāk seko direktora runa direktors stāsta, ka nu beidzot viņi būs modernākā skola valstī, direktors vēloties parādīt ko atļauj tehnoloģijas atrodas pilnīgi citā vietā un viņš tiek rādīts uz ekrāna uz kura ar projektora palīdzību var redzēt direktoru. Taču te pēkšņi telefonu paķer kaija un nes uz jūru. Skolā sākas panika, ka direktors esot nokritis.'' Tālāk es vairs nestāstīšu, lai būtu interesanti lasīt. Kopumā grāmata ir par mūsdienu tehnoloģiju laikmetu un par to, kad skolās nevajadzētu pārāk aizrauties ar mūsdienu tehnoloģijām. Autors vēlējās pastāstīt, ka:'' Nedaudz ierīces ir normāli un pat varbūt ir vajadzīgas, taču par daudz ierīču ir ļoti slikti''. Atziņa ''Neko nevajag pārāk daudz''.😊2. Iejūties grāmatas varoņa tēlā
Es uz vienu dienu vēlētos būt skolas direktors Marguss Mednis, jo es gribētu izmēģināt kā ir skatīties uz citām klasēm un pat varbūt visām vienlaicīgi caur kamerām. Vēl es vēlētos zināt kā ir izmantot tās visas tehnoloģijas kuras ir Margusam un cik tas patīkami vai nepatīkami ir.!🖥️📱
Meitene, vārdā Vilo. Spārnu vēdas, 3
1. uzdevums. Atsauksme par grāmatu
Manuprāt šī ir ļoti pamācoša grāmata bērniem un arī pieaugušajiem. Šajā grāmatā bija stāsts par to, ka kādai meitenei pieder savs mežs un viņa ir saistīta ar mežu taču viņa sāk justies sliktāk. Arī viņas draudzenei Lotiņai sāk rādīties visādas būtnes Vilo mežā pēc viņas 9. dzimšanas dienas kuras kaut ko runā, bet Lotiņa neko nevar saprast. Tad draudzenes uztaisa dziru-Valodas šķirotāju. Lotiņa pēkšņi sāk visu saprast visas būtnes saka, kad jāpalīdz mežam, jo sāk vairotie sliktā vabole grāms kura iznīcina kokus un attiecīgi mežus. Tad Vilo nolemj uztaisīt projektu nedēļu klasē, lai viņi varētu kopīgi palīdzēt mežam. Taču viss sākumā neizdodas kā cerēts tikai pēdējās 2-3 dienās kaut kas sāk izdoties. Tālāk vairs nestāstīšu, jo es nemāku izstāstīt tik labi kā autors pastāstīja savā grāmatā. Man patika tas, kā autors ir uztaisījis grāmatu gan bērniem gan pieaugušajiem un ļoti pamācošu. Manuprāt šī grāmata jāizlasa visiem, bet visvairāk tiem kuri piesārņo dabu vai met atkritumus uz ielas, jo tie atkritumi tāpat nonāk mežā ar vēju taču kaitīgie šķidrumi iesūcas zemē un ar lietu nonāk mežā vai dabā vēl ātrāk. Man šķiet, ka autors vēlējās pateikt to cik liela nozīme ir mežiem, kokiem un visiem augiem. Es ieguvu tādas atziņas ''Ja sākumā nekas nesanāk nepadodies un turpini.'' un ''Nepiesārņo dabu vēlāk pašam var būt slikti''.2. Iejūties grāmatas varoņa tēlā
Es vēlētos būt uz vienu dienu Vilo jo tad es varētu burties un palīdzēt cilvēkiem saprast cik liela vērtība ir koki un meži. Vēl arī man būtu savs mežs un attiecīgi palīdzēt visiem mežiem un kokiem, jo koku saknes savā starpā ir saistītas. Es arī vēlētos būt pūce Jolanda, jo es gribētu zināt kā ir lidot un kā pasaule izskatās no augšas.
Skandars un skeleta lāsts, 4
1. uzdevums. Atsauksme par grāmatu
Man ļoti patika šī grāmata! Man patika, kā Skandars uzvarēja Haosa kausu. Man nepatika, ka Florence nodeva Skandaru un viņu ielika cietumā, lai gan neviens viņai nejautāja kas ir Skandara mamma. Man arī nepatika, ka Kenna vēlējās kļūt nemirstīga nolaupot jātnieku dzīvības, un arī, ka Rekss atļāva stihiju plēsējus, lai uzvarētu Haosa kausā. Vēl man nepatika Rekss Mānings, jo viņš visu laiku mēģināja Skandaru apcietināt vai arī izdarīt viņam kaut ko sliktu tā pat kā Dorians Mānings Reksa tētis. Visi . Es šo grāmatu lasīju visu dienu līdz izlasīju, man ļoti patīk visas Skandara sērijas. Es uzzināju, kad būs tāda 5. sērija un tad jau sāku domāt kad tā būs domāju, kad tā varētu būt uz manuprāt uz nākošā gada vasaru vai rudeni. Autors vēlējās pateikt (atziņa), ka ''Tas ko tu mīli visvairāk var Tevi arī visvairāk nodot'' un arī ''Vispirms daudz jāpadomā kuram izstāsti savu noslēpumu''.2. Iejūties grāmatas varoņa tēlā
Es vēlētos būt Skandars, jo es vienkārši gribētu, lai man ir vienradzis un cīnīties par gara stihijas atgriešanu. Man arī liekas kad tas ir jauki ja tu esi rada garam. Taču ja es būtu Florence es nenodotu Skandaru. Es vēl tagad nesaprotu kāpēc viņa nodeva Skandaru un ko tas Flo deva, kad viņa pateica kas ir Skandara mamma vēl jo vairāk, ka Skandars neko sliktu nebija Florencei no darījis.
Skandars un haosa atlases, 3
1. uzdevums. Atsauksme par grāmatu
Man patika, ka autors rakstīja tādu grāmatu kurā bija komandas darbs it īpaši Haosa atlasēs. Šajā gadā jātnieku vienradži sāk sacelties un te arī jāmāk sadarboties ar vienradzi gluži kā komandā, jo jātnieks un vienradzis ir komanda. Vēl man patika kā Bobija iedod savu lieko zemes akmeni Amberai lai gan viņas ir arī ienaidnieces. Man nepatika Rekss Mānings, jo viņš teica, ka pats ir atradis vienradžu olas, lai gan tās atrada Skandars, un vēl Rekss tomēr izrādījās daudz sliktāks nekā citi domāja. Autors vēlējās pavēstīt, ka ''Strādāt komandā var būt vieglāk nekā, kad strādā viens''.2. Iejūties grāmatas varoņa tēlā
Es vēlētos būt Skandars, jo es būtu priecīgs ja varētu izglābt jātnieku paaudzi. Man šķiet, kad Skandars ir ļoti drosmīgs ja viņš nosapņo kur ir tā sala un dodas viens pats glābt olas. Šajā grāmatā es arī neko nevēlētos mainīt, jo tad tajā varbūt jau būtu pavisam cita doma.
Skandars un rēgu jātnieks, 2
1. uzdevums. Atsauksme par grāmatu
Man patika, ka šajā grāmatā bija ļoti daudz interesantu un ekstrēmu notikumu bija arī daudz nesaprotamā un nezināmā ko varēja uzzināt izlasot grāmatu. Vēl šīs sērijas grāmatas izceļas ar to, kad piemēram nav tā, kad Skandars pats iegūst pirmo vietu sacensībās, lai tiktu uz nākamo apmācību gadu Skandars iegūst tieši tādu vietu tikai, lai tiktu uz nākamo gadu ja viņš iegūtu tikai vietu zemāk tad vairs netiktu uz nākamo gadu. Autors vēlējās pavēstīt, ka ''Tas ko mēs uzskatām par ļauno dažreiz vai pat bieži var būt nepieciešams, lai mēs varētu kaut ko izdarīt vai palīdzēt''.2. Iejūties grāmatas varoņa tēlā
Es vēlētos būt Skandars, jo man ļoti patika viņa vienradzis. Manuprāt manī ir kāda neliela daļiņa vai arī nedaudz lielāka daļiņa par nelielu no katra šī kvarteta biedriem. Šajā grāmatā es neko nevēlos mainīt, jo tad tā būtu jau cita grāmata.
Spoku birojs. Atgadījums ar mistisko saldumu spoku
1. uzdevums. Atsauksme par grāmatu
Man bija ļoti žēl kad Marcipāna prinča brālis nomira. Man grāmatā patika izdomātās lietiņas spoku izsekošanai piemēram spoku sviedru pulveris. Autora vēstījums jeb atziņa bija ''Spoki vienmēr nav ļauni''.2. Iejūties grāmatas varoņa tēlā
Es vēlētos uz vienu dienu kļūt par Kalli, jo tad varētu izmantot spoku izsekošanas un noteikšanas lietiņas.