Eduards Spole

11 gadi, Talsi

Es no rītiem ceļos ļoti agri, citreiz jau 6:00 un, kamēr visi mājās vēl guļ, es parasti lasu grāmatas. Manas mīļākās grāmatas ir “Kaķu Klani” sēriju grāmatas. No šovasar izlasītajām ļoti patika “Woodealkers”sēriju grāmatas. Ļoti gaidu abām nākamo daļu izdošanu. Arī par burvju kaķi Bubasu, vasaras brīvlaika izglābšanu un datordullo skolu bija foršas grāmatas. Padomā izlasīt šovasar arī “Skandars” sēriju grāmatas – izskatās foršas. Es trenējos riteņbraukšanā un man ļoti patīk doties pārgājienos. Šogad nogāju jau vairākus 20km garus maršrutus un man ļoti patika. Vislabāk man patīk iet gar jūru un reizē lasīt skaistus akmeņus un jūras noslīpētus stikliņus.

Iesniegtās recenzijas

Meitene zilā kleitiņā

Žanete Lazdovska

1. uzdevums. Atsauksme par grāmatu

Stāsts “Meitene zilā kleitiņā” ir par meitenes un spoka draudzību, par ugunsgrēku, kurā vainojams kāds patraks onkulis Dmitrijs. Šajā ugunsgrēkā iet bojā ģimene, taču meitenīte Deina kļūst par spoku.
Kādu vakaru meitene vārdā Beatrise, kura dzīvoja mājā pretējā pusē Deinas ģimenei, pa logu redzēja ugunsgrēku, bet nākamajā vakarā viņa ugunsgrēkā cietušā dzīvokļa logā redz meiteni zilā kleitiņā - Deinu. Meitenes pamāj viena otrai un sākas neparastā draudzība. Iesākumā neviens cits Deinu neredz, bet tas gan vēlāk mainās. Abas meitenes var sarunāties un abām ir daudz kas kopīgs. Manuprāt grāmata liek aizdomāties par to, cik svarīgi ir, ja tev ir kāds ar ko iespējams parunāt un ir kas kopīgs un draugs tevi atbalsta. Pat tad, ja draugs ir spoks. Vēl es aizdomājos par to, ka no visa, kas šķiet bailīgs, kā, piemēram, spoki, iespējams nemaz nav jābaidās. Stāstā man patika tas, ka bija jāatklāj noziegums. Kā detektīvā Beatrisei un arī meitenei Agnesei bija jāpalīdz atšķetināt notikumus un jāatmasko ugunsgrēka rašanās cēloņi.

2. Iejūties grāmatas varoņa tēlā

Šajā stāstā es vēlētos būt Deina, lai uz vienu dienu izmēģinātu, kāda dzīve ir labajiem spokiem. Manuprāt Deina arī palīdzēja Beatrisei ar visām tām kopīgajām sarunām un atbalstu. Arī Beatrise palīdz spoku meitenei Dinai atgūt mieru. Beigās Deina izgaist. Izrādās, ka spoki var būt arī draudzīgi un izpalīdzīgi un paši arī kā spoki vēl satikt jaunus draugus. Tieši tāda spoka lomā es arī gribētu iejusties.

Manuprāt diezgan skumja grāmata, bet interesanti uzrakstīta. Bija interesanti domāt, vai meitene zilajā kleitiņā eksistē, vai ir iedomāts tēls, vai varbūt spoks.

Woodwalkers, 5. Ienaidnieka pēdas

Katja Brandis

1. uzdevums. Atsauksme par grāmatu

Frenkijs bija pazudis un viņa draugi bija satraukušies un viņu meklēja, līdz kādu dienu, no Milinga firmas pienāca šifrēta vēstule. Karags iesākumā nosprieda, ka tas nav nekas svarīgs un pat izmeta vēstuli, bet tad pienāca nākamā šifrētā vēstule un par laimi skolēniem kopīgi izdevās šifru atklāt un uzzināt, ka Frenkijs ir dzīvs un sūta šīs vēstules, jo viņam nepieciešama palīdzība. Tur iet raibi, taču beigās Frenkijam izdodas izbēgt, nosūtot sevi kā paciņu pa pastu līdz pat Klīrvorteras skolai. Turklāt nu viņš ir arī uzzinājis svarīgu informāciju par Millingu un viņa ļaunajiem plāniem.

Tai pat laikā Klīrvoteras skolā ierodas apmaiņas skolēni no Kostarikas. Vispriecīgākā par atkalsatikšanos ir Huanita, kura satiek savu zirnekļu puisi Ignasio.

Klīrvoteras skolēni gatavojās savām praksēm. Daži iziet diezgan bezjēdzīgas prakses, piemēram, smaržu veikalā, kamēr citi apgūst ļoti noderīgu pieredzi. Karags darbojas praksē kā parka reindžers, Tikānija apgūst pirmās medicīniskās palīdzības sniegšanu, Brendons iziet praksi pie ugunsdzēsējiem.
Karagam arī rodas lieliska ideja izveidot slepeno reindžeru klubu un palīdzēt cilvēkiem, kuriem draud briesmas. Un viņam ar domubiedriem izdodas paveikt nozīmīgus cilvēku glābšanas darbus.

Bez Milinga uzrodas vēl viena ļaundare. Tā ir sieviete Rebeka Jangblada, kura vēlas pavēstīt visiem cilvēkiem, kas ir mainīgi, lai saņemtu viņu apbrīnu. Viņa arī izplāno uzbrukumu Lisai un karagam, kurā par laimi abiem izdodas izdzīvot.

2. Iejūties grāmatas varoņa tēlā

Es vēlētos būt Karags. Viņš ir izveicīgs un stiprs un kļūst arvien gudrāks un apķērīgāks. Savu pārspēku viņš pierāda pat viens stājoties pretī sešiem pieaugušiem lauvu mainīgajiem, turklāt izglābjot arī savas skolas direktori Lisu Klīrvoteri. Viņš arī drosmīgi riskē glābjot kalnos divus sniegputenī apmaldījušos tūristus un paglābj tos no nosalšanas. Turklāt viņš to paveic tik meistarīgi, lai cilvēkus neizbiedētu ar savu dzīvnieka izskatu un vēlāk viņiem tas viss būtu licies tikai kā tāds sapnis, kurā viņu sildījis liels kaķis. Man patīk tas, cik Karags kļūst spēcīgs un izveicīgs un, cik viņš labi ir attīstījis savu spēju pārvērsties. Un, ja šķiet, ka viņš nevar kļūt vēl drosmīgāks, tad viņš pierāda, ka spēj. Viņš arī atklāj savu spēku ne vien pumas veidolā, bet arī cilvēka veidolā, atlaužot restes logam, lai spētu izlauzties brīvībā, kad viņam gatavojas uzbrukt Sfinksas mainīgās un viņas padotajiem.

Woodwalkers, 4. Svešā malā

Katja Brandis

1. uzdevums. Atsauksme par grāmatu

Šoreiz Karags kopā ar saviem klases biedriem dodas uz Kostariku apmaiņas programmā. Lidojums mainīgajiem ir īsts izaicinājums un lasīt par to bija ļoti jautri. Nokļūstot Kostarikā skolēni piedzīvo neparastas lietas par kurām bija aizraujoši lasīt un iegūst jaunus draugus. Diemžēl atklājas arī tas, ka Karaga ienaidniekam Endrū Milingam ir daudz piekritēju pat Kostarikā. Par laimi ir arī tādi ietekmīgi cilvēki, kā Kostarikas mainīgo skolas direktors, kurš gatavs darīt visu, lai Milinga ietekmi mazinātu.

Man bija prieks lasīt par to kā uzlabojas Karaga un viņā tēva attiecības. Pateicoties Karaga pūlēm tēta jau ilgstoši savainotā kāja tiek izārstēta. Tas viņa tētim ir liels pārbaudījums, jo viņam ir jāārstējas slimnīcā un, protams, ka cilvēka veidolā. Viss norit gandrīz nevainojami un tētim pat iegaršojas kafija. Taču pats labākais ir tas, ka viņa kāja dzīst un viņš kļūst par dzīvnieku valodas pasniedzēju Klīrvoteras skolā.

Karags kā vienmēr saņem atbalstu no draugiem. Šoreiz viņa draugs Brendons izglābj Karaga, viņa tēta, skolotāja un Hollijas dzīvību. Taču pats zaudē vienu no saviem dižajiem ragiem.

Manuprāt grāmata liek aizdomāties par to kā cilvēki izturas pret dzīvniekiem. Bieži vien netaisnīgi. Visas Woodwalkers grāmatas ir ļoti izcilas. Noteikti ieteiktu tās visiem izlasīt.

2. Iejūties grāmatas varoņa tēlā

Šajā reizē es vēlētos būt tik drosmīgs kā Brendons, kurš ir ļoti spēcīgs bizona mainīgais. Lai gan man bija arī ļoti žēl, ka viņš zaudēja vienu no saviem ragiem. Tas bija iespaidīgi kā viņš nebaidoties nostājās pretī braucošajai mašīnai, lai apturētu tās kustību un izglābtu savus draugus. Viņš riskēja pats ar savu dzīvību. Tas liek aizdomāties par to, cik ļoti dzīvē ir nepieciešami uzticami draugi.

Woodwalkers, 3. Hoollijas noslēpums

Katja Brandis

1. uzdevums. Atsauksme par grāmatu

Šīs daļas nosaukums ir “Hollijas noslēpums” un šajā daļā tas arī tiek atklāts. Man likās smieklīgi, ka Hollija, kura vienmēr uzjautrinājusies par tiem mainīgajiem, kuri izbauda cilvēku mīluļu dzīvi, pati dodas pie sev tuviem cilvēkiem kā vāvere un ļauj, lai viņu baro ar riekstiņiem. Hollijai šajā daļā arī daudz spraigu piedzīvojumu, jo nākas pat bēgt no skolas, lai viņu tur nenotver jaunais aizbildnis Kramps un dzīvot mežā, kur viņa ļoti ilgojās pēc skolas ēdnīcas labumiem. Uz mirkli Hollija tika ievietota mācīties parastajā skolā un tur viņa uzvedās pēc iespējas neciešamāk, lai tikai tiktu izmesta no šīs skolas. Tā un 'Hollijas bēgšana no Krampa bija visjautrākā lasāmviela. Manas mīļākās grāmatas daļas.

Man patika arī jaunpienācējs skolēnu vidū, kas bija mazais, vilku mainīgas Miro. Tas bija arī skumjš stāsts par to, kā viņa bars no viņa atteicās, jo viņš bija sācis pārvērsties par cilvēku. Taču par laimi Klīrvorteras skolā nonācis, viņš atrod aizbildņus un draugus, kuri ir gatavi par viņu parūpēties. Man patika, ka viņš ir pievienojies šim stāstam. Manuprāt tas šajā grāmatā ir ļoti pamācoši, kad tiek parādīts, cik svarīgs ir atbalsts grūtās situācijās.

Visaizraujošāk savukārt man likās lasīt par mistiskajām zādzībām. Par to, kā Karagam ar draugiem izdodas atklāt vainīgo un leģendām apvīto faktu par to, ka dažiem mainīgajiem spēj būt divu dzīvnieku veidoli.

2. Iejūties grāmatas varoņa tēlā

Šajā daļā es gribētu būt vilku mainīgais Miro. Viņš man šķita gan foršs, gan arī ļoti drosmīgs. Pat nesakatoties uz to, ka viņš zaudē savu ģimeni, kura no viņa atsakās, viņš iegūst daudz labus draugus un aizbildņus, kuri iestājas par viņu viņa jaunajās mājās Klīrvoteras skolā. Šķita arī interesanti kā tas būtu, apgūt pārvēršanos pirmo reizo mūža, kad viss ir tik neparasts un jauns. Kā as bija Miro, kurš bija līdz tam audzis vilku barā, būdams pārliecināts, ka viņš ir vienīgi vilks, bet tad uzzinot, ka viņš ir spēj pārvērsties par cilvēku.

Woodwalkers, 2. Bīstamā draudzība

Katja Brandis

1. uzdevums. Atsauksme par grāmatu

Tikko kā biju pabeidzis lasīt “Woodwalkers” pirmo daļu, uzreiz turpināju lasīt turpinājumu. Šī otrā grāmata man patika vēl vairāk par pirmo daļu. Visinteresantāk bija lasīt par īpašajām mācību ekspedīcijām. Karagam tāpat kā viņa pārējiem klases biedriem pēc veiksmīgi nokārtotiem eksāmeniem, mācībās bija sācies “nākamais līmenis”. Tās bija mācību ekspedīcijas. Tajās skolēniem, sadalītiem grupās bija jāpiedalās skolotāju izstrādātos uzdevumos, kuri parastiem cilvēkiem liktos pavisam vienkārši, bet mainīgo skolēniem, tie bija grūti paveicami. Piemēram, zāļu nopirkšana aptiekā. Hollija ar revolveri vienā no uzdevumiem sarīkoja īsti smieklīgu lasāmvielu. Tikānija ar Karagu paslēpušies miskastē ar kartoniem arī bija jautra daļa. Pēc šī mācību uzdevuma Karags ar Tikāniju kļūst par draugiem. Karagam tā ir ļoti vērtīga draudzība, jo Tikānija ir vilku mainīgā, kurai piemīt liels spēks, gudrība, lieliska oža.

Grāmatas otrajā daļā jautrību nomainīja saspringti notikumi. Karaga masu no viņa audžuģimenes bija nolaupījis Karaga ienaidnieks Endrū Milings. Karags dodas viņu glābt un viņam pievienojas viņa draugi, arī Tikānija ir viņu starpā.

2. Iejūties grāmatas varoņa tēlā

Šoreiz es izvēlētos būt Šedovs, mainīgais kraukļu puisis. Viņš ir neizsakāmi drosmīgs, turklāt lieliski spēj izsekot jebkuru. Pat spējīgs lidot tik lielā augstuma, ka neviens pat nepamana, ka viņam seko. Šedovs un viņa dvīņu māsa Vinga ir Karaga draugi un palīdz viņam grūtās situācijās. Arī izšķirošajā misijā, kurā Karags devās atbrīvot savu audžumāsu, Šedovam bija nozīmīga loma viņas izglābšanā. Turklāt Šedovam vienmēr līdzās ir viņa lielākais atbalsts Vinga. Lai gan viņi mēdz sastrīdēties, viņi ir nešķirami. Vēl viņi abi ir labi zināmi ar to, ka pat visnepiemērotākajās situācijās, viņi mēdz domāt par ēdienu. Manuprāt tas ir lieliski būt spējīgam piedalīties sarežģītos uzdevumos, pateicoties savām prasmēm izsekot pretiniekiem no gaisa un paliekot nepamanītam.

Woodwalkers, 1. Kara pārvērtības

Katja Brandis

1. uzdevums. Atsauksme par grāmatu

Galvenais varonis Karags ir pumas mainīgais. Mainīgie tie ir tādas kā būtnes, kuras spēj dzīvot divos tēlos – cilvēka tēlā un dzīvnieka tēlā. Karagu ļoti interesēja cilvēku pasaule, tādēļ viņš pamet savu pumu mainīgo ģimeni un dodas pie cilvēkiem, kur viņu pieņem audžu ģimenē. Uzrodas arī kāds labvēlis Endrū Milings, kurš palīdz Karagam sākt mācības Klīrvorteras skolā, kurā kā izrādās mācās ļoti daudzi citi mainīgie un arī skolotāji ir vareni mainīgie. Karags skolā iegūst gan lieliskus draugus, gan nedraugus – vilkus. Karagam ļoti patīk jaunā dzīve un skola, taču viņam nepadodas priekšmets, kurā jāveic pārvērtības no pumas un cilvēku un otrādi. Par laimi Karags atrod atbalstu pie skolotāja. Apgūt šīs pārvērtības ir ļoti svarīgi, citādi nav iespējams nokārtot eksāmenu un turpināt mācības kopā ar saviem klases biedriem. Lasot, man bija grūti noticēt, ka Karags šajā eksāmenā izkrita, lai gan bija tik ļoti trenējies. Tad man šķita ļoti interesanti sekot līdzi tālākiem notikumiem, lai uzzinātu, kā tas viss atrisināsies.

Ļoti aizraujoša grāmata, kura izlasījās trijās dienās, jo nemitīgi gribējās zināt, kas notiks tālāk. Šī aiz grāmatu sērijām “Kaķa klani” ir mana otra mīļākā grāmata un es zinu, ka turpināšu lasīt arī pārējās “Woodwalkers” daļas.

2. Iejūties grāmatas varoņa tēlā

Es vēlētos būt Karags šajā stāstā. Jo būt pumai, manuprāt, ir aizraujoši dēļ tām īpašībām un spējām par kādām es uzzināju lasot šo grāmatu. Arī lasot, es nedaudz spēju iztēloties kā tas būtu, būt pumai, lai varētu ātri skriet, un tālu lēkt, labi balansēt, rāpties kokos, lieliski redzēt naktī, ar lielisku dzirdi un būt muskuļotam, spēcīgam un ļoti veiklam dzīvniekam. Aizraujoši man šķita arī tas, kā Karags beigās attīstija savas prasmes pārvērsties, turklāt pat tik saspringtā un ekstremālā situācijā, kādu viņš piedzīvoja grāmatas noslēgumā ar mednieku un viņa suņiem. Man patika arī tas, kā Karags spēja uzticēties saviem instinktiem, lai atraidītu Endrū Milinga labvēlību, kuram patiesībā ir ļauni nodomi, kuri manuprāt vēl tikai atklāsies nākamajās daļās.

Skolas spoks

Inese Ķestere

1. uzdevums. Atsauksme par grāmatu

Grāmata par kādu zēnu Kaparu, kuram jaunajā skolā nesanāk atrast draugus. Gluži pretēji, viņš kļūst par puisi, kuru visi izmej. Viņš gan nav gluži viens, jo viņa pusē ir mistisks spoks – Marta - un arī kāda skolasbiedrene Krista, kura ir vienīgā, kura Kasparu neizsmej. Kad Kristai draud briesmas spoka dēļ arī Kristaps par viņu iestājās. Kā izradījās Marta vainoja tieši Kristu savā nāvē. Man patika, ka lasot grāmatu tā iesākumā šķita pavisam vienkāršs stāsts par skolēniem, kuri nesatiek, taču tad tas kļuva daudz mistiskāks un aizraujošāks, parādoties Martas spokam un viņas iespējām atriebt pāridarījumus esot spokam.

Grāmata, manuprāt, liek aizdomāties par divām svarīgām lietām. Par to, ka izsmiet kādu ir ļauni, kā arī par to, ka atriebība ir tik pat ļauna. Man patīk, ka grāmatas noslēgumā arī skolasbiedri nonāk pie šīm atziņām. Manuprāt arī tie, kuri kādu izmej, līdz galam nesaprot to, cik smagi liek viņam justies un, pie cik briesmīgām sekām tas viss var novest.

2. Iejūties grāmatas varoņa tēlā

Grāmatā es labprāt iejustos Kaspara tēlā. Lai gan viņam nākas daudz paciest, viņš tomēr spēj atšķirt labo no ļaunā, turklāt starp visiem pāridarītājiem spēj atrast īstu draudzību. Mobings skolā ir ļoti nozīmīga tēma. Arī mūsu skolā par to tiek runāts. Manuprāt galvenais ir neklusēt, ja tu tiec izsmiets, vai arī redzi, ka kāds cits tiek apcelts. Un pat tad, ja pašam ir bail kaut ko darīt, par tādām lietām ir jāpastāsta kādam pieaugušajam. Ja es šajā stāstā būtu Kaspars, tad es būtu par to runājis ar pieaugušajiem.

Lilī, Bubass un Snaudas grāmata

Baiba Zīle

1. uzdevums. Atsauksme par grāmatu

Burvju bibliotēkā, kura pirms tam bija maz zināma, bija kļuvusi ļoti slavena pateicoties tam, ka tur tika notverts zaglīgais, ļaundaris vilks. Nu tajā bija ļoti daudz apmeklētāju. Darbinieki – burvju kaķis Bubass, Panda, Pūks un meitene saprata, ka viņiem vajadzīgas bibliotekāru uniformas un atradās arī dizainere, kura tās bija gatava uzšūt. Diemžēl bibliotēkā aizmieg lasītāja un vēlāk arī avīzē tiek ierakstīti snaudas grāmatas fragmenti. Tad arī tiek uzrakstīts, lai vilks tiktu atbrīvots, citādi visa pilsēta tiks aizmidzināta. Īstā ļaundare izradījās šuvēja, dizainere, bet tas manuprāt bija paredzams, vismaz es par to iedomājos jau pirms tas tika atklāts. Bet tas varbūt tādēļ, ka man patīk lasīt detektīvus un minēt atrisinājumus. Vissmieklīgākais moments, kas man ļoti patika šajā grāmatā, bija aizmigušās, smagās sievas pārvietošana pa vienam milimetram, izmantojot lineālu.

2. Iejūties grāmatas varoņa tēlā

Ja es vienkārši varētu uz vienu dienu izvēlēties, kurš dzīvnieks es vēlētos būt, tad tas būtu kaķis, jo kaķi ir mani mīļākie dzīvnieki. Es ļoti sev gribētu kaķi. Tādēļ es arī gribētu uzzināt kā īsti jūtas kaķis, kā tas ir – būt kaķim. Stāstā es vēlētos būt kaķis Bubass, kurš izmantojot savas burvju spējas, var ielīst iekšā grāmatās. Viņš gan to izmanto, lai labotu kļūdas, taču to varētu izmantot arī interesantāk. Viņam bija arī superīgs teleskops ar kuru varēja skatīties pagātnē un nākotnē.

Datordullā skola

Ilmars Tomusks

1. uzdevums. Atsauksme par grāmatu

Skolas direktors ļoti vēlējās būt direktors digitalizētā skolā un tas viņam izdevās pateicoties tam, ka viņa skolas super senlaicīgos datorus vēlējās ievietot muzejā un pretī piedāvāja vismodernākās ierīces: datorus, planšetes, viedtālruņus, digitālās tāfeles, projektorus. Skolā sākās pamatīgas izmaiņas. Direktors sākumā ļoti izbaudīja jauno skolas versiju, taču pamazām viss sāka mainīties uz dullo pusi.
Pamazām skola un mācības tajā kļuva ne vien datorizētas, bet arī dullas. Visi, ieskaitot direktoru izklaidējas ar sociālajiem tīkliem. Tika veidoti profili sociālajos tīklos, diemžēl daži tika arī uzlauzti, tika radīti viltus profili. Beigās bija profili, kuri tika dzēsti, jo tika atzīts, ka tā būs vieglāk dzīvot. Vēl skolēni izbauda spēlītes stundas laikā, izjauktas stundas, pat kauju ar lidojošām skolassomām. Tas gan beidzas ar saplēstām vērtīgajām viedierīcēm. Šī grāmata pamāca, ka lai gan visas ierīces var būt izklaidējošas un bieži arī noderīgas, tad tomēr pilnībā digitālizēta vide var nebūt tas labākais. Arī es tā uzskatu.

2. Iejūties grāmatas varoņa tēlā

Man patika šī grāmata, un es tajā gribētu būt jebkurš no skolēniem, jo labprāt kādu laiku pamācītos tādā datordullā skolā ar visām tām ierīcēm un spēlītēm stundu laikā. Grūti man patreiz iedomāties savu skolotāju stundas laikā spēlējoties ar telefonu. Gribētu to piedzīvot. Ilgstoši gan es laikam tādā skolā nevarētu mācīties, jo, manuprāt, īpaši gudrāks tādā skolā mācoties palikt nevar. Ir labi tomēr, ja māk lietot arī parastās tāfeles un zīmuļus.

Izglābt vasaras brīvlaiku

Daina Ozoliņa

1. uzdevums. Atsauksme par grāmatu

Šī grāmata bija par to, ka ministri skolēniem mēģināja atņemt vasaras brīvlaiku un to, kā skolēni pretojās šim trakajam plānam. Skolēniem nekas nesanāca līdz viņi atrada bunkuru. Viņi ievilināja bunkurā Aizsardzības un izglītības ministrus, un aizslēdza durvis ciet. Pēc tam viņi pieprasīja, lai ministri atceļ mācīšanos vasarā. Galu beigās ministri piekrita un vasaras brīvlaiks bija glābts. Man patika šī grāmata, jo es pat iedomāties nevaru, kā es pats justos, ja mums kaut kādi ministri gribētu atņemt vasaras brīvlaiku, tādēļ es ļoti priecājos, kad skolēniem izdevās visu izplānot tā, lai šis ministru plāns totāli izgāztos.

2. Iejūties grāmatas varoņa tēlā

Es gribētu būt sporta skolotājs Krauja jo viņš ir sportisks un sports ir mana mīļākā stunda skolā. Kad es izaugšu liels, tad arī labprāt strādātu par sporta skolotāju. Patreiz es trennējos riteņbraukšanā un mums nodarbības ir pat vasarā. Un man pret to nav iebildumu, jo man patīk kopā ar draugiem braukāties ar riteņiem. Vislabāk man patīk braukt pa kalnainām meža takām. Ja es stāstā būtu sporta skolotājs es izdomātu vēl kādus veidus kā vairāk atbalstīt skolēnus.