Verners Vjakse

6 gadi, Preiļi

Esmu ziņkārīgs bērns, kurš uzdod ļoti daudzus KĀPĒC? Apmeklēju bērnudārzu, kur satiekos ar draugiem un mācos. ĻOTI patīk klausīties, kā priekšā lasa pasakas, pats izpētu ilustrācijas. Drīz iemācīšos arī pats lasīt.

Iesniegtās recenzijas

Sniega karaliene

Hanss Kristians Andersens

1. uzdevums. Kā Tu reklamētu un ieteiktu grāmatu saviem draugiem!

To grāmatu nevar izlasīt vienā vakarā. Jo tur daudz rakstīts. Tā patika arī maniem draugiem, jo to lasīja arī dārziņā.Tā bija mana grāmata, es to aiznesu un palūdzu atkal izlasīt pirms gulētiešanas. Bija gan nedaudz bail no Sniega karalienes, bet zinu, ka tā ir pasaka. Zinu, ka viss labi beidzās.

2. uzdevums. Iedomājies, ka esi literatūras kritiķis!

Grāmata ir gara gara. Bet es gribēju to dzirdēt. Es negribu satikt Sniega karalieni. Zīmējumos viņa ir skaista, bet dzīvē auksta un ne visai laba. Zēns bija izdarījis nepareizi, bet meitene bija laba. Tā ir grāmata, ko varbūt izlasīšu arī pats, jo tā ir mājās plauktā. To lasīja arī mana mamma, kad bija maza.

3. uzdevums. Uzzīmē filmas pirmizrādes afišu par izlasīto grāmatu!

Divi rūķīši

Edgars Dūmiņš

1. uzdevums. Kā Tu reklamētu un ieteiktu grāmatu saviem draugiem!

Grāmata ir par diviem rūķīšiem. Bet es domāju, ka par diviem puikām, jo rūķīši ir Ziemassvētkos. Kāpēc lasīt? Lai zinātu, ko dara rūķīši, kad nav Ziemassvētki. Kāpēc vēl? Lai zinātu, kā aizmigt, kā sakārtot mantiņas. Nu, lai zinātu, kā visu ko darīt.

2. uzdevums. Iedomājies, ka esi literatūras kritiķis!

Grāmata patika. Man taču patīk rūķīši, kas nes Ziemassvētkos dāvanas. Viņi ir gudri, visu prot. nu laikam viens ir gudrāks, jo viens visu laiku dara blēņas. Es blēņas arī daru, bet tagad zināšu, kas tad ir. Man patika krāsainie virsraksti, ko mēģināju lasīt pats, jo burti krāsaini. Zīmējumos mēģināju atrast visu, par ko man lasīja grāmatu.Atradu. Varbūt es arī gribu drusciņ būt rūķītis, jo tas būtu interesanti. Tad būtu citi noteikumi.

3. uzdevums. Uzzīmē filmas pirmizrādes afišu par izlasīto grāmatu!

Stāsts par mazo Susuriņu, kurš nevarēja aizmigt

1. uzdevums. Kā Tu reklamētu un ieteiktu grāmatu saviem draugiem!

Tā ir forša grāmata par susuriņu ar skaistām ilustrācijām! 1.Lai klausītos vai pats izlasītu, ko dara susuriņš, kad nevar aizmigt. 2. Zīmējumos var redzēt daudz dažādu dzīvnieku. 3. Dažas lapas ir uzrakstītas citādi!

2. uzdevums. Iedomājies, ka esi literatūras kritiķis!

• Par ko ir grāmata? – Par mazo susuriņu, kurš nevarēja aizmigt. • Kas viņam vēlējās palīdzēja aizmigt? – Susuriņa mamma, lapsa, lakstīgala, gliemezis, pūce, sikspārnis, lācis. • Kurš no viņiem susuriņu iemidzināja? – Neviens. • Kas notika? – Visi paši aizmiga. Susuriņš aizmiga vēlāk pats. • Tev grāmata patika? – Jā!!! • Vai Tu vari pats aizmigt? – Jā. Bet, kad nevarēšu, domāšu par susuriņu.

3. uzdevums. Uzzīmē filmas pirmizrādes afišu par izlasīto grāmatu!

Mumins un dzimšanas dienas poga. Pēc Tūves Jānsones stāstu motīviem

1. uzdevums. Kā Tu reklamētu un ieteiktu grāmatu saviem draugiem!

Grāmata par dzimšanas dienas dāvanu! 1. Tagad zināšu, ko dāvināt draugam. 2. Tagad zināšu, ka apsveikt var arī vakarā, jo vispirms ir jāsagatavo pārsteigumi. 3. Grāmata ir ļoti draudzīga.

2. uzdevums. Iedomājies, ka esi literatūras kritiķis!

Man patīk klausīties, kā lasa pasaku, bet pats skatos zīmējumus. Grāmatā tie ir ļoti skaisti un viss ir tieši tā, kā ir rakstīts. Pēc tiem varu izstāstīt māsai, kas bija rakstīts grāmatā. Sākumā bija žēl Mumina, jo visi viņu aizmirsa. Tad visu sapratu es, Mumins arī saprata. Grāmata ir ļoti draudzīga, tāpēc ka ir par draugiem. Man patīk draugi, arī Mumina draugi ir labi un draudzīgi. Ko vēl varu pateikt? Nezinu. Viss skaidrs. Daudz laimes dzimšanas dienā, Mumin!

3. uzdevums. Uzzīmē filmas pirmizrādes afišu par izlasīto grāmatu!

Kā uzbūvēt auto. Tehniskā pasaka

Martins Sodomka

1. uzdevums. Kā Tu reklamētu un ieteiktu grāmatu saviem draugiem!

Vau! Tā ir grāmata par mašīnām! Man tā patiks! 1. Grāmata par mašīnām nevar nepatikt puikām. 2. Mašīnu taisīja pele, varde un zvirbulēns. Tas nav iespējams! 3. Mašīna varēja arī braukt!

2. uzdevums. Iedomājies, ka esi literatūras kritiķis!

• Vai tev grāmata patika? – Jā, jo par mašīnām taču. • Kas taisīja mašīnu? – Pele, varde un zvirbulēns. • Vai mašīnu nopirka veikalā? – Nē, to taisīja paši no vecām detaļām, kuras dabūja varde. • Kurš bija visgudrākais? – Nezinu, bet visu izdomāja laikam zvirbulis. • Ko jaunu Tu iemācījies? – Ka mašīnā ir detaļas, kas līdzīgas gliemezim un ruksim. Hi – hi. Nu tā tur bija taču rakstīts! Lappusē pie oranžās mašīnas. • Un vēl? – Ja es būtu nedaudz lielāks, tad varētu pats uztaisīt mašīnu. Jo te taču viss ir rakstīts un uzzīmēts.

3. uzdevums. Uzzīmē filmas pirmizrādes afišu par izlasīto grāmatu!