Roberts Dubovs

7 gadi, Valmiera

Mani sauc Roberts, man ir 7 gadi. Es mācos Valmieras Pārgaujas sākumskolā, rudenī uzsākšu mācības 2.klasē. Man ļoti patīk spēlēt futbolu un basketbolu. Man patīk lasīt grāmatas un atstāstīt vecākiem, ko jaunu esmu uzzinājis. Esmu ļoti zinātkārs un aktīvs džeks!

Iesniegtās recenzijas

Sniega karaliene

Hanss Kristians Andersens

1. uzdevums. Kā Tu reklamētu un ieteiktu grāmatu saviem draugiem!

Lasi! Tu uzzināsi, kas stiprāks - ledus vai silta sirds! * Kas notiek, kad stikla lauska trāpa Kaja sirdī. * Piedzīvojumi pie burves, pie princeses un prinča, laupītāju meitenes, pie lapietes un somietes. * Drosme un neatlaidība, meklējot Kaju. Sirsnība un mīlestība, nemaz nevajag 12 vīru spēku, jo viss spēks slēpjas Gerdas sirdī.

2. uzdevums. Iedomājies, ka esi literatūras kritiķis!

Pasaka, kas iepazīstina ar dažnedažādām situācijām. Tā liek aizdomāties, kāpēc cilvēki ir tik dažādi, jo varbūt ikvienam ir trāpījusi kāda stikla drumsla kā smilšu graudiņš, tad arī tādās devās cilvēka raksturā parādās sliktās īpašības. Pasaka māca rūpēties, audzēt un kopt puķes. Ne tikai cilvēkiem ir sapņi, bet arī ziediem. Kādas savstarpējās attiecības valda vārnu starpā. Cik liela nozīme ir vārdiem, jo princese vēlas precēties ar princi, kuram vārdi nepietrūkst. Ne visai labas pārdomas raisa tas, ka skaistās sniegpārslas, kūstošais sniegs, griezīgais vējš un ziemeļblāzma īstenībā ir kaili un tukši, ledaini salti. Taču mīla un draudzība nāvi nepazīst!

3. uzdevums. Uzzīmē filmas pirmizrādes afišu par izlasīto grāmatu!

Ferdinands un Pū

Lina Žutaute

1. uzdevums. Kā Tu reklamētu un ieteiktu grāmatu saviem draugiem!

Lasi! Tā ir īsta draudzības grāmata. Izbaudi! • Uzzināsi interesantus piedzīvojumus par mūsu mīļajiem mājdzīvniekiem - suņiem un kaķiem. • Šermuļi pārskrien pār kauliem, lasot atgadījumus izgāztuvē, kā dzīvniekiem jādzīvo badā. • Drauga dēļ var atdot pat savas ūsas.

2. uzdevums. Iedomājies, ka esi literatūras kritiķis!

Priecīgs stāsts, kas beidzas ar laimīgām beigām. Abi draugi Ferdinands un Pū, paēduši un laimīgi dzīvo lauku mājā kopā ar zēnu Ignāciju, kas ir atradis pazudušo Pū. Draugi izdzīvo badu, nesaskaņas, strīdus. Ferdinands nekrietnajam Plāvam atdod savas ūsas, lai izglābtu Pū. Interesanta un draudzīga bija arī vista Petūnija. Pārdzīvojumi par šausminošo izgāztuvi, bet viss ir labi, kas labi beidzas.

3. uzdevums. Uzzīmē filmas pirmizrādes afišu par izlasīto grāmatu!

Ucipuci domā ārpus kastes

Zane Zusta

1. uzdevums. Kā Tu reklamētu un ieteiktu grāmatu saviem draugiem!

Domā neparasti kā Uci puci, iepazīsti smieklīgo, interesanto pūčulēnu! * Uci puci - interesanta rotaļlieta, kas māca domāt neparasti. * Iegūsi atziņu, kā rīkoties bailīgās situācijās. * Smieklīgi atgadījumi ikdienišķajās situācijās grāmatas varoņiem - Krišam, Pēterim, Uci pucim un noslēpumainajam mājas rūķītim.

2. uzdevums. Iedomājies, ka esi literatūras kritiķis!

Grāmata liek dzīvot līdzi dažādiem atgadījumiem. Māca aizdomāties par veselīgu ēšanu, rotaļīgo vēju, izzināt neskaidros vārdus (piemēram, komandējums), teicienus (piemēram, ‘’Kamēr vēl esi dzīva”, “Tev ir cerība!”, “Rotaļas ar paklāju?”, “Kas ir neparastais iemītnieks zem paklāja?”, “Vai katrā mājā ir noslēpumainais rūķītis, varbūt tas ir mājas gariņš?”, “Domāsim neparasti.”).

3. uzdevums. Uzzīmē filmas pirmizrādes afišu par izlasīto grāmatu!

Bils un sapņu eņģelis

Lūsinda Railija, Harijs Vitekers

1. uzdevums. Kā Tu reklamētu un ieteiktu grāmatu saviem draugiem!

Lasi ‘’Bils un sapņu eņģelis!’’ un sapratīsi, ka zinātkāriem un drosmīgiem bērniem pieder pasaule. * Kā iekārtot savu istabu, pārceļoties uz jaunu māju. * Iepazīties ar savu liktenību, sapņu eņģelīti. * Kā pārvarēt bailes no briesmoņiem.

2. uzdevums. Iedomājies, ka esi literatūras kritiķis!

Man patika, kā mazais zēns Bils uzzināja, kas viņu biedēja vakaros, aizejot gulēt. Kuri grāmatas notikumi visvairāk satrauca? Kāpjot uz bēniņiem, Bila skatienam pavērās astoņas acis, nezinot patiesību, arī es izbijos. Kas palika neskaidrs, lasot grāmatu? Neizpratu liktenības, sapņu eņģeļa lomu grāmatā. Kādas atziņas Tu guvi, lasot šo grāmatu? Saprotu to, ja mani piemeklētu tādi notikumi kā Bilam, grieztos pēc palīdzības pie vecākiem un izpētītu notikuma cēloņus, kāpēc tā notika.

3. uzdevums. Uzzīmē filmas pirmizrādes afišu par izlasīto grāmatu!