Ferdinands un Pū
Lina Žutaute
1. uzdevums. Kā Tu reklamētu un ieteiktu grāmatu saviem draugiem!
Reklàmas sauklis: Gràmata ĺoti bieza, ieraugot nobijos, bet sàkot lasìt ieinteresèja runĉa un sunìŝa piedzìvojumi. Tieŝi kàdi un par ko? Iesaku izlasìt!
Gràmatu iesaku lasìt saviem draugiem jo to lasot gribèjàs zinàt kas notiks tàlàk. Gràmata aizrauj ar saviem stàstiem par suña un kaķa draudzìbu. Cik neticami, bet patiesi. Tik stipra draudzìba ka sava labàkà drauga dèl esi gatavs uz visu.
2. uzdevums. Iedomājies, ka esi literatūras kritiķis!
Visvairàk man patika kà Pù màcèja iepriecinàt Ferdinandu kad viñŝ bija bèdìgs. Man nepatika ka Ferdinands bija bèdìgs jo tad es arì paliku bèdìgs. Ĺoti sabèdàjos kad sunìtis pazuda. Bet klusìbà cerèju ka viñu atradìs. Sapratu ka dzìvnieki ir ĺoti labi draugi. Runcim pievienojàs vista Petùnija un palìdzèja sunìti atrast. Autors vèlèjàs pavèstìt ka ir svarìgi lai ir draugi. Ìpaŝi tàdi kas sava drauga dèl ir ar mieru doties lìdz pasaules galam. Lasot gràmatu nonàcu pie atziñas ka pèc skumjiem brìžiem notiek kaut kas labs. Tàdas gràmatas man patìk. Esmu ĺoti priecìgs ka izlasìju pats ŝo biezo gràmatu.
3. uzdevums. Uzzīmē filmas pirmizrādes afišu par izlasīto grāmatu!