Alma Menģele

7 gadi, Rīga

Man ir septiņi gadi. Septembrī sākšu mācīties Emīla Dārziņa mūzikas skolas 1. klasē. Jau no 6 gadu vecuma lasu garās grāmatas patstāvīgi un man ļoti patīk to darīt!

Iesniegtās recenzijas

Pagalma detektīvs jeb Kas tad tas?

Agnese Vanaga

1. uzdevums. Atsauksme par grāmatu

Grāmatas galvenais varonis ir kaķis un lapsēns. Kaķis dzīvo pie ezera, un kādu dienu lapsēns nozog gulbja olu. Bet viņa uzmanību novērš strazds. Un tad, lapsēns aizmirst, kur ir nolicis olu, kuru bija paredzējis aiznest savai mammai. Gulbju mamma neprot skaitīt, tapēc nepamana, ka ola ir pazudusi. Olu atrod bērni. Un meitene, kuru atrada olu ir kaķa saimnieces meita. Viņa domā, ka tā ir dinozaura ola, bet kaķis tam netic un tik guļšņā. Bērni ir pagatavojuši ligzdu, lai kaķis varētu sildīt olu, bet viņš nevēlas to darīt. Tāpēc bērni apsolīja kaķim par savu kabatasnaudu pirkt kaķu kārumus. Grāmata bija jautra, jo tur bija gan cilvēki, gan zvēri, gan putni. Beigās lapsēns olu nogādā atpakaļ pie gulbja mammas neskartu. Grāmatas beigās lapsēns man likās diezgan sirsnīgs, un olu atdot viņam ieteica kaķis. Grāmatā ir arī papildu uzdevumi.

2. Iejūties grāmatas varoņa tēlā

Es gribētu iejusties kaķa tēlā, jo ilustrācijās man viņš patika un likās jauks. Es mājās arī gribētu tādu kaķi. Ja es būtu kaķis, tad mēģinātu negulēt tik daudz un nebūtu īgna, jo man nepatīk palaist garām lietas, tā patiešām ir!

. Meitene, vārdā Vilo

Sabīne Bolmane

1. uzdevums. Atsauksme par grāmatu

Šis stāsts ir par meiteni vārdā Vilo.
Vilo ir rudmate, kas dzīvo mājiņā ļoti tuvu mežam. Viņa ir mantojusi no savas tantes Alvīnas mežu, Raganu namiņu un galvenais burvju spējas- Vilo kontrolē uguni. Grāmatā Vilo meklē trīs pārējās raganiņas. Kurām katrai ir savas spējas. Grietiņa kontrolē ūdeni, Valentīna vēju un Lotiņa zemi. Katrai meitenei ir savs spēka dzīvnieks. Tie ir bruņurupucis vārdā Kehala, vāvere Drimala, lapsa Rufuss un pūce Jolanda. Vilo piederēja burvju grāmata, kurai varēja uzdot jautājumus. Grāmta atbildi uzrakstīja ar spalvu.
Vilo tētis satiekas ar dāmu vārdā Gundulu. Gan man, gan Vilo Gundula nepatīk. Vilo kādā brīdī gribēja Gundulu noburt vispirms par vecu vecenīti un tad par krupi. Gundulai bija divi bērni Gideons un Glorija. Arī viņi nebija diez ko jauki. Grāmatas beigās meitenes apvienojas, jo kopā tām ir lielāks spēks. Grāmata ir aizraujušu notikumu pilna.

2. Iejūties grāmatas varoņa tēlā

Mans mīļākais tēls grāmatā ir Vilo. Es gribētu iejusties šajā tēlā. Jo viņa tāpat kā es rakstīja dienasgrāmatu. Tā bija neparasta meža dienasgrāmata. Vilo uzzīmēja meža zvērus, izkaltēja augus un ielīmēja grāmtā, man arī gribētos to pamēģināt. Ja es būtu Vilo, es nedomātu, ka Loana ir otra raganiņa, jo tā nebija.

Lilī un burvju kaķis Bubass

Baiba Zīle

1. uzdevums. Atsauksme par grāmatu

Grāmata bija interesanta un es to izlasīju vienā dienā. Man patika kaķis Bubass, kurš bija bibliotekārs. Man ļoti patika Bubass, jo man pašai jau sen gribas mājās kaķi un tas ir mans mīļākais dzīvnieks. Un man patika, ka viņš bija rudā krāsā. Man likās interesanti, ka kaķis savā bibliotēkā dažādi kārtoja grāmatas, pēc garuma un pēc krāsām. Man arī to gribētos pamēģināt. Lilī ir meitene, kura palīdz kaķim, jo kaķis kā jau kaķis, pa dienu guļ un ar vienu aci vaļā vēro visu. Kad Bubass ir dusmīgs, piepūšas un spalvas saceļas gaisā un viņš paliek liels. Grāmatā bija arī Vilks, kurš neieredzēja Bubasu, arī Vilkam senāk bija bibliotēkā, bet pagrabā, kaķim tā ir augšējā stāvā. Šis tēls man nepavisam nepatika, jo viņš nedarīja tās lietas, kuras patīk man. Un nolasīja priekšā Bubasam, šerifam, vārnai Karai, Anabellai un Čao Čangam Snaudas grāmatu. Snaudas grāmata bija uzrakstījis miega rūķis, kurš pārcentās. Bija domājis rakstīt bērniem guļampasakas, bet sanāca grāmata, kura, kad nolasīja vienu nodaļu, iemidzināja tos, kuriem lasīja priekšā. Man liekas, ka to Vilkam nevajadzēja darīt. Kamēr viņi gulēja, Vilks sagūstīja Lilī, bet viņa paklauvēja ar krēslu pa radiatoru un Pitons Pēteris, kurš dzirdēja klauvējienus, izglāba meiteni. Man šķiet, ka autors vēlējās pavēstīt, ka lasīt ir ļoti forši.

2. Iejūties grāmatas varoņa tēlā

Es vēlētos iejusties Bubasa tēlā. Tapēc, ka viņam bija burvju binoklis un grāmata, kuru varēja lasīt guļot, bet lasīt bērniem to bija aizliegts. Man patika, ka Bubass bija daudz labāks par Vilku. Es nekad nestrīdētos ar Robertu Pūku. Man ļoti patīk grāmatas, tapēc gribētu iejusties šādā bibliotekāra tēlā.