Roberts Gļebovs
6 gadi, Rīga
Jautrs, aktīvs, patīk piedzīvojumi, uzzināt jaunas lietas.
Iesniegtās recenzijas

Trakā lapsa uz Lapsiņu planētas
1. uzdevums. Atsauksme par grāmatu
Interesanta grāmata. Es tikai īsti nesapratu, kāpēc nosaukumā minēts, ka tā ir Trakā lapsa.Man patika no lapsām izveidotie zvaigznāji.
Man likās, ka tas viss notiek īstenībā, bet izrādījās, ka Lapsai bija interesants un raibs sapnis.
2. Iejūties grāmatas varoņa tēlā
Es gribētu kļūt par trako lapsu, jo izvēles jau nav. Es gribētu, lai tas nav Lapsas sapnis, bet gan īstenība. Tad es gribētu, lai katrs lapsu planētas notikums būtu aprakstīts vairāk, nevis tik īsi.
Postaža parkā. Aizvēstures pilsētas detektīvi
1. uzdevums. Atsauksme par grāmatu
Grāmata man patika, jo varēja uzzināt daudz informācijas par dažādiem kukaiņiem un dzīvniekiem. Patika tas, ka grāmatā notikumus atklāj detektīvi. :)Grāmatas beigās ļoti interesanta bija lappuse, kurā bija uzrakstīts par izzudušajiem dzīvniekiem un kukaiņiem, kā arī tiem, kurus mēs joprojām varam redzēt.
Grāmata iemāca, ka jāpievērš uzmanību dažādiem sīkumiem.
2. Iejūties grāmatas varoņa tēlā
Es izvēlētos būt par Zigi, jo viņš izseko, pēta. Viņš ir vērīgs. Viņš mīl kāpostus. Vēl Zigis bieži aizsapņojas, mamma saka, ka es arī bieži sapņoju.
Pagalma detektīvs jeb Kas tad tas?
1. uzdevums. Atsauksme par grāmatu
Man ļoti patika grāmata Pagalma detektīvs. Bija interesanti, ka visi notikumi notika vienas mājas pagalmā. Kā arī tas, ka stāsts bija parādīts no dažādām pusēm: no kaķa, no lapsas un no gulbja.Mazais lapsēns bija interesants: ļoti aktīvs, mīļš.
Beigās likās smieklīgi, ka viens no gulbīšiem bija tādā pašā krāsā kā kaķis.
2. Iejūties grāmatas varoņa tēlā
Es kļūšu par kaķi, jo viņš stāstā bija iesaistīts visvairāk. Viņš visus vēroja. Viņam bija laba iztēle. Kaķis bija ļoti jauks.
Miks un Lilī. Lielā talka
1. uzdevums. Atsauksme par grāmatu
Man patika gan Miks, gan Lilī, bet vairāk Miks. Grāmatā ir ļoti smukas ilustrācijas. Tajā ir maz teksta - es pats paņemu grāmatu no plaukta un izlasīju to visu.Patika, ka kopā ar slieku varēja iemācīties figūras.
Bija jauki, ka mammai bija liels puķu dārzs.
Man patika Mika un Lilī māja, kuru viņi uztaisīja bizbizmārītēm.
2. Iejūties grāmatas varoņa tēlā
Es kļūtu par Miku, jo viņš ir puika un ir smuks. Viņš ir būvnieks, es arī gribētu kaut ko uzbūvēt, piemēram, māju putniem.
Labestības mežs. Delfs un viņa komanda
1. uzdevums. Atsauksme par grāmatu
Grāmata man ne visai patika, jo man tā likās garlaicīga un nopietna. Bet tajā bija par mīlestību, ģimeni, izpalīdzību.Grāmata māca rūpēties par dabu, nepiesārņot to.
Man patika, ka dzīvnieki stādīja jaunus kokus, lai vēlak būtu jauns mežs.
Delfīns bija foršs.
2. Iejūties grāmatas varoņa tēlā
Es gribētu kļūt par vāverēnu, jo mani izglābtu. Es neko nemainītu, jo viss beidzās labi. Vāverēns tika izglābts un atkal bija kopā ar ģimeni.Varbūt tikai censtos kaut ko darīt, lai ugunsdzēsēji ātrāk sāktu dzēst mežu.

Ķirbīša pavasaris
1. uzdevums. Atsauksme par grāmatu
Grāmata man patika. Tā bija par daudzību. Man patika, ka kaķi sauc par Ķirbīti, jo viņš ir tāds pats oranžs kā īstais ķirbis.Es domāju, ka grāmata ir arī par mīlestību, jo Ķirbītim bija draugi.
Bija smuki zīmējumi.
2. Iejūties grāmatas varoņa tēlā
Es gribētu būt par Ķirbīti, jo viņš ir smuks, oranžs. Es gribētu, lai Ķirbītis un pārējie kaķi dzīvotu mājā nevis dzīvoklī. Ja es būtu Ķirbītis, es būtu ļot priecīgs palikt dzīvot šajās mājās ar saviem draugiem, nevis braukt kaut kur citur.
Kate Cukurvate pieveic frikadeļu zupu
1. uzdevums. Atsauksme par grāmatu
Kate Cukurvate bija interesanta. Bija jautri, kad Kate nosauca frikadeles par krokodilēm.Bija forši, kad Kate cīnījās ar krokodilēm, bet vēl labāk bija, kad viņa pagaršoja tās un apēda, lai iegūtu superspējas.
Grāmata bija saprotama un teksts nebija liels - es to varēju izlasīt pats.
Zīmējumi bija ļoti smuki un interesanti. Pat grāmatas vāks izskatās kā zupa.
2. Iejūties grāmatas varoņa tēlā
Es gribētu kļūt par vienu no krokodilēm, jo viņas izskatās jaukas. Es gribētu, lai krokodilēm būtu arī tētis, kurš varētu aizsargāt krokodiles no Kates Cukurvates.
Jannis un Čapa. Kāpēcdiena
1. uzdevums. Atsauksme par grāmatu
Grāmata ir patīkama, jo tā ir par draudzību. Te ir ļoti smuki zīmējumi un kostīmi.Grāmata bija jautra un enerģiska, jo Jannis uzdeva daudz jautājumu. Bija arī smieklīgi jautājumi. Reizēm pat nesaprotami.
Čapa bija līdzīgs robotiņam. Viņš bija interesants un patīkams.
2. Iejūties grāmatas varoņa tēlā
Es gribētu kļūt par Čapu, jo viņš neuzdeva jautājumus. Es nedusmotos uz Janni, bet saņemots un palūgtu, lai viņš beigtu uzdot jautājumus. Ja Jannis beigtu uzdot jautājumus, es būtu priecīgs.
Emīla vēstule
1. uzdevums. Atsauksme par grāmatu
Man šī grāmata ļoti patika! Te bija draudzība, dalīšanās, palīdzība.Man bija prieks, ka peles meklēja nokritušās vēstules un atgrieza tās vietās, lai bērni un pieaugušie tās saņemtu.
Patika tas, kā Berta viena pati devās prom no pasta, lai atrastu Emīlam draugu. Bija bail, ka viņu apēdīs vārna un kaķis. Man prieks, ka kaķis kļuva par Emīla draugu un Berta atgriezās pastā.
2. Iejūties grāmatas varoņa tēlā
Es gribētu būt Ludvigs, jo viņš ir puika un es esmu puika. Viņš ir izpalīdzīgs un ātri mācās. Ludvigs ir mīlīgs.Ja es būtu Ludvigs, es kopā ar Bertu dotos meklēt Emīlam draugu, lai palīdzētu viņai. Vēl es pamēģinātu noglaudīt kaķi.

Divi brāļi. Piedzīvojumi mežā
1. uzdevums. Atsauksme par grāmatu
Grāmata man šķita nedaudz garlaicīga, jo brāļi visu laiku kaut ko pētīja.Ragana gan bija interesanta. Man patika tas, ka ragana guva mācību, ka nedrīkst tā uzvesties. Patika, ka dzīvnieki aizstāvēja brāļus, jo brāļi bija palīdzējuši viņiem.
Bija interesanti, kad dzīvnieki uzdāvināja brāļiem pulti, jo ar to varēja nokļūt kur vien gribi un nevajag iet kājām.