Jasmīna Ermansone
6 gadi, Sigulda
Puķu princese, kas tikko beigusi pirmsskolas izglītības iestādi un mīl lasīt. Man ir 6 gadi. Man patīk princeses, dzīvnieki, spēlēties ar lellēm. Kopā ar ģimeni man patīk braukt uz jūru, lasīt grāmatas.
Iesniegtās recenzijas

Labestības mežs. Delfs un viņa komanda
1. uzdevums. Atsauksme par grāmatu
Grāmatas galvenie varoņi ir vāveres, lapsa, delfīns, profesors un puika. Grāmatā mežā izcēlās ugunsgrēks, tālāk vāveres bēga, mazo vāverīti uzlika uz baļķa, jo tētis un mamma gribēja palīdzēt citiem dzīvniekiem. Taļāk delfīns atrada vāverēnu uz baļķa un tad delfīns savu labāko draugu pasaucu Niku , un tad vāverēns satika lapsu, tad ieradās droni, lai izglābtu mežu. Un tad vāverēns gribēja nodot signālu vecākiem, jo viņam pietrūka viņi. Tad nākamajā rītā Niks piezvanīja profesoram, tad viņi paņēma plastmasas pudelītes, kur ielika iekšā augus un sāka stādīt jaunu mežu. Vāverīte beigās atrada savus vecākus. Grāmatā man vislabāk patika, ka viņi nosaucu kociņus par Labestības mežu, jo viņi bija pastrādājuši labu darbiņu. Man grāmatā nepatika, ka vāverēnam vairs nebija mammas un tēta. Man tas nepatika, jo viņš pēc tam skuma pēc viņiem. No grāmatas es iemācījos, ka ir jāiestāda jauni kociņi un vēl ir , ka jāpalīdz citam atrast mammu un tēti.2. Iejūties grāmatas varoņa tēlā
Es gribētu būt delfīns, jo viņš stūma baļķi ar to vāverēnu. Delfīns izglāba vāverēnu. Ja es būtu delfīns, es arī pastumtu un izglābtu vāverēnu. Es to darītu, lai viņš atrastu savu ģimeni, tad viņš būtu laimīgs. Delfīns arī kļuva laimīgs, kad vāverēns atrada ģimeni, jo viņš palīdzēja vāverēnam un izdarīja labu darbu. Es šajā grāmatā mainītu to, ka nebūtu ugunsgrēks mežā. Mežā nav labi ugunsgrēki, jo tad dzīvniekiem nebūs mājas un arī augi sadegs.
Pagalma detektīvs jeb Kas tad tas?
1. uzdevums. Atsauksme par grāmatu
Grāmatas galvenie varoņi ir kaķis - viņam nebija vārds-, vēl ir gulbju mamma un gulbju tētis, lapsa, saimniece un bērni, lapsu mamma, gulbēni. Grāmatā mazais lapsēns nočiepa gulbja olu. Gulbji nevarēja saskaitīt pareizi savas olas. Kaķis piedāvāja lapsēnam darbiņu, viņš izdarīja to darbiņu un nopelnīja kārumus. Kaķis iedeva gulbjiem pazudušo oliņu. Man grāmatā patika, ka gulbji atrada savu olu. Tas man patika, jo no tā izšķīlās gulbēns un viņš bija zils. Parasti gulbji nav zili. Viņš bija īpašs gulbis. Man grāmatā nepatika , ka lapsēns paņēma to olu. Es no grāmatas iemācījos, ka jāsameklē gulbja ola un tā jaatdod gulbim. Ja tu viņu paturēsi, tas gulbītis izšķilsies un viņš domās, kur ir viņa mamma. Ja viņš nebūs pie savas mammas, tad viņš būs bēdīgs. Tad gulbītis varētu arī neizdzīvot. Es šo grāmatu ieteiktu lasīt mana vecuma bērniem, jo tad varētu skatīties un lasīt.2. Iejūties grāmatas varoņa tēlā
Es būtu kaķis, jo viņam tā ola bija jāizperē un viņam bērni nesa ēdienu. Ja es būtu kaķis, tad es to olu nolaupītu, jo es gribētu to apēst. Būtu slikti to darīt, jo tad gulbis mani pieveiktu, jo , lai viņš aizsargātu savu olu. Ja es būtu kaķis, tad es ēstu kārumus. Es palīdzētu gulbim atrast viņa olu.
Kika Mika un koncerta diena
1. uzdevums. Atsauksme par grāmatu
Grāmatas galvenie varoņi ir Kika Mika, vecmamma, tētis, mamma. Šajā grāmatā Kika Mika gribēja mācīties spēlēt mūzikas instrumentus - ksilofonu. Kikai Mikai bija savs priekšnesums uz skatuves, bet satraukumā viņai nokrita vālīte. Viens puika šo vālīti pacēla. Man vislabāk patika, ka beigās Kika Mika ēda picu un saldējumu. Viņa ēda picu un saldējumu, jo viņi nosvinēja koncertu. Man patika, ka visi teica bravo, bravisimo.Man grāmatā nepatika, ka tur bija troksnis. Troksnis bija visi visu laiku trokšnoja muzicēšanā. Man tas nepatika, jo troksnis ir skaļš. Es no grāmatas iemācījos, ka tad, ka tev ir drosme uzstāties tad tu uznāc uz skatuves.Es arī iemācījos, ka savas bailes var pārvarēt un saņemties iet uz skatuves.2. Iejūties grāmatas varoņa tēlā
Es gribētu būt Kika Mika, jo tad es varētu spēlēt mūzikas instrumentus. Tad būtu koncerts, es nedabūtu drosmi, bet pēc tam dabūtu drosmi. Drosmi es dabūtu tad, kad es sapratu, ka jāuznāk uz skatuves. Lai saņemtu drosmi es ievilktu elpu un tad saņemtu drosmi. Vēl man palīdzētu, ka es teiktu: "Tu to vari. Tu esi lieliska." Ja es būtu šajā grāmatā, tad es ietu klausīties rokenrolu.
Emīla vēstule
1. uzdevums. Atsauksme par grāmatu
Grāmatas galvenie varoņi ir Berta, viņa ir pele , un viņai palīgs ir Ludvigs, kurš arī ir pele, Goja arī pele, kaķis , Emīls , kurš ir cilvēks. Grāmatā Berta strādāja pastā, viņa nodeva pastu Emīlam. Berta atrada sev palīgu Ludvigu. Kaķis noķēra Bertu. Kaķis pēc tam atlaida Bertu. Man visvairāk grāmatā patika, ka Berta atrada palīgu Ludvigu. Man nepatika, ka Bertu noķēra kaķis. Grāmatā ir maz attēlu, bet daudz lasāmā. No grāmatas mēs varam mācīties, ka vajag draugu, jo , lai spēlētos, palīdzētu viens otram.2. Iejūties grāmatas varoņa tēlā
Es gribētu būt Berta, jo viņa atrada sev palīgu, jo viņa nodeva arī Emīlam vēstuli un draugu kaķi. Es grāmatā gribētu mainīt , ka Berta spēlētos ar Ludviga, ēstu picu. Es gribētu mainīt arī to, lai kaķis nenoķer Bertu, jo man tas ļoti nepatika.
Jannis un Čapa. Vienu dienu ačgārni
1. uzdevums. Atsauksme par grāmatu
Grāmatas galvenie varoņi ir Jannis un Čapa. Jannis ir cilvēks, bet Čapa ir robots. Viņi abi bija draugi. Grāmata notika tas, ka Jannis īgnojās, jo viņam nevarēja dod končas, jo viņam sāpēja zobs. Viņam sāpēja zobs, jo viņš daudz ēda konfektes. Čapa savāca visus konfekšu papīrīšus, jo Jannis bija visas apēdis. Man grāmatā patika , ka no dārzeņiem sāpēja zobi, jo tā bija ācgārnā diena. Man nepatika , ka Jannim sāpēja zobi. Grāmatā ir daudz krāsainu attēlu. No grāmatas es varu mācīties, ka nav jāēd tik daudz saldumu, lai nesāpētu zobi. Pēc saldumu ēšanas ir jāiztīra zobi, lai tiem nebūtu caurumi.2. Iejūties grāmatas varoņa tēlā
Es gribētu būt Čapa, jo viņš izdomāja ācgārno dienu. Ja būtu ačgārnā diena, tad es neietu uz bērnudārzu un ietu tikai mammas un tēti. Vēl es ēstu zupu ar dakšu, es vēl spēlētos ar spilveniem un ar segām, es brauktu mašīnai pie stūres. Tā būtu jautra diena, jo varētu izklaidēties.
Kate Cukurvate pieveic frikadeļu zupu
1. uzdevums. Atsauksme par grāmatu
Grāmatas galvenie varoņi ir Kate Cukurvate, mamma un frikadeles. Kate Cukurvate izdzirdēja, ka zupā ir krokodiles nevis frikadeles un viņa nobiedējās. Viņa ar lielo karoti aizdzina frikadeles. Man vislabāk, ka Kate Cukurvate pieveica frikadeles un apēda visu zupu. Man vēl patika, ka viņa apēdot zupu kļuva vēl ātrāka un vēl stiprāka. Man nepatika, ka Kate Cukurvate paslēpa frikadeles pa visu māju. Man grāmata likās mīļa, jo viņa paklausīja mammu. Es no grāmatas iemācījos, ka jāapēd visas frikadeles, jo tad tu paliec stiprāks. Es šo grāmatu ieteiktu izlasīt sava vecuma bērniem.2. Iejūties grāmatas varoņa tēlā
Es gribētu būt Kate Cukurvate. Es grāmatā ēstu zupu, mekļētu frikadeles zem gultas, zem galda un zem dīvāna. Es frikadeles nepaslēptu, jo viņas pašas būtu aizlekušas no mana šķīvja tā ping pong un viņas manā šķīvī vairs nav. Tad es teiktu, ka esmu izēdusi zupu, mamma man gribētu iedot cepumu un frikadele iekostu mammai, jo frikadeles ir mazas kodējas. Un mamma teiktu : Au Au au.
Kas par smaku? Aizvēstures pilsētas detektīvi
1. uzdevums. Atsauksme par grāmatu
Grāmatas galvenie varoņi ir detektīvi Dina un Zigis. Dina ir dinozaurs, bet Zigis ir vienradzis. Varoņi grāmatā mēģina noskaidrot smaku, kura parādījās pilsētā, bet tā nāca no meža. Grāmatā visi nevarēja saprast kas par smaku ir uzradusies. Detektīvi ir gudri, labi, mīļi, izpalīdzīgi.Visvairāk man patika, ka atrisināja smakas problēmu. Man grāmatā patika viss. Es no grāmatas iemācījos, ka par labi padarītu darbu var saņemt arī atlīdzību. Detektīvi par smakas atrašanu saņēmu ražu no mazdārzniekiem. Man no galvenajiem varoņiem vislabāk patika, jo viņš atrada putnus, kuriem Tasmija kungs bija iztraucējis. Detektīvs Zigis izglāba putnus, tas man ļoti patika. Grāmatā ir daudz attēli, tie man ļoti patika.2. Iejūties grāmatas varoņa tēlā
Es gribētu būt detektīvs Zigis, jo viņam garšo kāposti un man arī garšo kāposti tāpat kā viņam. Es grāmatas notikumos gribētu mainīt to, ka es grāmatā spēlētos ar detektīvi Dinu, es dziedātu. Es tāpat kā Zigis, ja sajustu smaku savā apkārtnē mēģinātu to atrast. Es to meklētu mēģinot to saost, meklētu to no kurienes tā radusies. Tad, kad es smaku atrastu, es priecātos, jo būtu to atradusi.
Ole Bole grib uz skolu
1. uzdevums. Atsauksme par grāmatu
Grāmatas galvenie varoņi ir mamma, tētis, brālis, vecmamma, vectēvs un , protams, pati Ole Bole. Ole Bole laba, mīļa, jauka, priecīga. Ole Bole ir maza meitene, kura grāmatā kārto istabu, meklē kaķēnu, iet lasīt sēnes, lasīt kartupeļus, saslimst, grib uz skolu. Arī es rudenī došos uz skolu. Olei Bolei māca bailes par došanos skolas. Arī mani tāpat kā Oli Boli nedaudz māc bailes par došanos uz skolu. Man visvairāk grāmatā patika, ka Ole Bole gaidīja ziemu, stāvot pie loga un skatoties. Man grāmatā patika pilnībā viss. Es grāmatu ieteiktu izlasīt lielākiem bērniem kā es. Es no grāmatas iemācījos, ka jāsakārto sava istaba. Arī man reizēm ir nekārtīga istaba. Es vēl iemācījos, ka jāpalīdz lasīt sēnes, lai citiem nebūtu grūti lasīt sēnes.2. Iejūties grāmatas varoņa tēlā
Es gribētu būt Ole Bole, jo viņa ir jautra. Ja es būtu Ole Bole, tad es spēlētos, taisītu ābolmaizi, meklētu kaķēnu. Man mājās arī gribētos kaķēnu. Ja es būtu Ole Bole, tad es spēlētos ar brāli, mēs kopā spēlētu interesantas spēles. Es gribētu, lai Ole Bole dziedātu, jo man pašai patīk dziedāt. Es gribētu, lai Olei bolei nebūtu bail par iešanu uz skolu.
Ebes ziemas stāsti
1. uzdevums. Atsauksme par grāmatu
Man šajā grāmatā patika, ka piparkūku cepšanai notika ģenerālmēģinājums. Man vēl patika , ka tika aprakstīta Ziemassvētku svinēšana, jo šie ir mani mīļākie svētki. Man no grāmatas varoņiem vislabāk patika vārna Kārna, jo viņa pamodināja galveno varoni Ebi. Manuprāt, vārna Kārna bija jautra. Man patika zaķis no rītiem vingroja ar meža iemītniekiem. Lasot grāmatu es iemācījos, ka vajag sadarboties savā starpā, ka vajag būt draudzīgam un laipnam pret citiem. Es iemācījos, ka vajag palīdzēt draugam, ja viņš ir sasities. Es šo grāmatu ieteiktu izlasīt sava vecuma bērniem, kuriem patīk dzīvnieki, putni, piedzīvojumi.2. Iejūties grāmatas varoņa tēlā
Es gribētu būt vārna Kārna, jo viņa ir jautra. Ja es būtu vārna Kārna, tad es lidotu apkārt, spēlētos ar saviem draugiem. Man patiktu tāpat kā vārnai Kārnai runāties ar meža iemītniekiem. Es gribētu grāmatā mainīt to, ka vārna Kārna arī aizlido uz pilsētu. Es tāpat kā vārna Kārna pret visiem izturos labi.