Paula Smirnova
5 gadi, Aizkraukle
Mani sauc Paula un es esmu no Aizkraukles. Man patīk pētīt kukaiņus, gleznot, stellēt Lego un izbraukt ar ģimeni pie dabas. Es spēlēju futbolu, labprāt aizbraucu ar mammu uz baseinu un piedalos bērnu skriešanas pasākumos. Pirms miedziņa labprāt palasu grāmatu kopā ar savu mazo māsiņu.
Iesniegtās recenzijas

Jannis un Čapa. Kāpēcdiena
1. uzdevums. Atsauksme par grāmatu
Mamma: Kas tev patika šajā grāmatā?Paula: Man patika grāmatas zīmējumi.
Mamma: Kas tev vēl patika šajā grāmatā?
Paula: Patika, ka Čapa bija gudra un vismaz kaut ko zināja.
Mamma: Vai bija kaut kas, kas tev nepatika grāmatā?
Paula: Man nepatika, ka Jannis visu laiku kaut ko jautāja, bet nepagaidīja, lai Čapa mierīgi atbild uz jautājumu. Gribēju uzzināt vairāk atbildes uz Janna jautājumiem.
Mamma: Ko tu iemācījies no šīs grāmatas?
Paula: Jābūt pacietīgākam un jāpagaida atbildes, lai tomēr kaut ko uzzinātu.
2. Iejūties grāmatas varoņa tēlā
Es: Kurš grāmatu varonis tu vēlētos būt uz vienu dienu un kāpēc?Paula: Gribētu būt Čapa, jo Čapa vismaz kaut ko zināja. Jannis tikai uzdeva jautājumus.
Mamma: Ko tu gribētu mainīt grāmatas stāstā?
Paula: Lai Jannis ir pacietīgāks un pagaida, kamēr Čapa var mierīgi atbildēt uz jautājumiem.

Emīla vēstule
1. uzdevums. Atsauksme par grāmatu
Mamma: Kas tev patika šajā grāmatā?Paula: Man patika, ka Emīlam sanāca atrast draugu.
Mamma: Kas tev vēl patika šajā grāmatā?
Paula: Patika, ka pelīte Berta bija tik jauka.
Mamma: Vai bija kaut kas, kas tev nepatika grāmatā?
Paula: Tas, ka Emīla tētis aizbrauca prom un Emīls raudāja.
Mamma: Ko tu iemācījies no šīs grāmatas?
Paula: Ja kaut ko ļoti vēlas, tas piepildās.
2. Iejūties grāmatas varoņa tēlā
Mamma: Kurš grāmatu varonis tu vēlētos būt uz vienu dienu un kāpēc?Paula: Berta, jo viņai visu laiku bija līdzi ēdiens.
Mamma: Ko tu gribētu mainīt grāmatas stāstā?
Paula: Lai Emīls būtu ātrāk saticis savu draugu.

Bizbizmāsiņa
1. uzdevums. Atsauksme par grāmatu
Mamma: Kas tev patika šajā grāmatā?Paula: Man patika, ka Bizbizmārīte satika savu māsu, kura bija viņai līdzīga.
Mamma: Kas tev vēl patika šajā grāmatā?
Paula: Bija jauki, ka abas māsiņas pavadīja kopā laiku. Viņas ceļoja kopā un bija mīļas viena pret otru.
Mamma: Vai bija kaut kas, kas tev nepatika grāmatā?
Paula: Man nepatika, ka mārīte satika maijvaboles un viņas smējās par viņu.
Mamma: Ko tu iemācījies no šīs grāmatas?
Paula: Iemācījos, ka ir forši būt māsām, jo var daudz jautri kopā pavadīt laiku.
2. Iejūties grāmatas varoņa tēlā
Es: Kurš grāmatu varonis tu vēlētos būt uz vienu dienu un kāpēc?Paula: Es gribētu būt Bizbizmārīte, jo tad man lielā māsa iemācītu taisīt lidmašīnas.
Mamma: Ko tu gribētu mainīt grāmatas stāstā?
Paula: Pamainītu, lai Bizbizmārīte nebūtu tik bailīga sākumā.

Postaža parkā. Aizvēstures pilsētas detektīvi
1. uzdevums. Atsauksme par grāmatu
Mamma: Kas tev patika šajā grāmatā?Paula: Man patika, ka grāmatā bija dinozaurs rozā krāsā.
Mamma: Kas tev vēl patika šajā grāmatā?
Paula: Vēl man patika, ka Zigis nopirdās. Tas bija smieklīgi.
Mamma: Vai bija kaut kas, kas tev nepatika grāmatā?
Paula: Man nepatīk, ka daudzi no šiem dzīvniekiem ir izmiruši.
Mamma: Ko tu iemācījies no šīs grāmatas?
Paula: Iemācījos, ka daudzi dzīvnieki ir izmiruši. Es domāju, ka tikai dinozauri ir izmiruši. Un pirms kaut ko grib taisīt, jānoskaidro, kas apkaimē dzīvo. Var kādam izjaukt mājas.
2. Iejūties grāmatas varoņa tēlā
Es: Kurš grāmatu varonis tu vēlētos būt uz vienu dienu un kāpēc?Paula: Es gribētu būt Zigis, jo viņam garšoja kāposti. Man arī garšo kāposti un gribētu tos ēst visu dienu.
Mamma: Ko tu gribētu mainīt grāmatas stāstā?
Paula: Gribētu pamainīt, lai parkšķis būtu klusāks.

Kate Cukurvate pieveic frikadeļu zupu
1. uzdevums. Atsauksme par grāmatu
Mamma: Kas tev patika šajā grāmatā?Paula: Man patika, ka Katei bija rozā mati.
Mamma: Kas tev vēl patika šajā grāmatā?
Paula: Patika, ka Katei garšoja frikadeles.
Mamma: Vai bija kaut kas, kas tev nepatika grāmatā?
Paula: Tas, ka Katei garšoja ļoti daudz saldumi, jo tas nav labi. Ja apēd daudz saldumus, tad cukura līmenis ir augsts un, kad krītas, tu jūties ļoti noguris.
Mamma: Ko tu iemācījies no šīs grāmatas?
Paula: Ēdienu nevajag slēpt. Vajag pagaršot, jo varbūt tomēr garšos.
2. Iejūties grāmatas varoņa tēlā
Mamma: Kurš grāmatu varonis tu vēlētos būt uz vienu dienu un kāpēc?Paula: Kate, jo viņai ir rozā mati. Es arī gribētu rozā matus. Bet tā mēs diezgan līdzīgas - es arī ņemu tavu lūpukrāsu un man patīk našķoties.
Mamma: Ko tu gribētu mainīt grāmatas stāstā?
Paula: Varbūt to, lai Kate ēd veselīgāk un mazāk ēd saldumus.

Jukī satiek draugus, 1
1. uzdevums. Atsauksme par grāmatu
Mamma: Kas tev patika šajā grāmatā?Paula: Man patika, ka Bīra Bo interesējās par augiem.
Mamma: Kas tev vēl patika šajā grāmatā?
Paula: Man patika, ka Bīra Bo, Jukī un Ulla beigās sadraudzējās, jo draugus vajag.
Mamma: Vai bija kaut kas, kas tev nepatika grāmatā?
Paula: Bīra Bo aizrāvās jau par traku ar puķu bildēšanu.
Mamma: Ko tu iemācījies no šīs grāmatas?
Paula: Var viegli sadraudzēties.
2. Iejūties grāmatas varoņa tēlā
Es: Kurš grāmatu varonis tu vēlētos būt uz vienu dienu un kāpēc?Paula: Bīra Bo, jo viņam bija tik skaists dārzs! Es tur varētu visu vasaru spēlēties.
Mamma: Ko tu gribētu mainīt grāmatas stāstā?
Paula: Es nerakstītu par tēju ar rīsiem, bet par kumelīšu tēju.

Jukī muzejā, 2
1. uzdevums. Atsauksme par grāmatu
Es: Kas tev patika šajā grāmatā?Paula: Ka viņi gāja pa stikla durvīm un tika apskatīt muzeju.
Es: Kas tev vēl patika šajā grāmatā?
Paula: Biļešu pārdevēja bija jauka un laipna.
Es: Vai bija kaut kas, kas tev nepatika grāmatā?
Paula: Nepatika, ka Jukī bija aizmirsusi nopirkt biļetes. Arī izstāde bija jocīga.
Es: Ko tu iemācījies no šīs grāmatas?
Paula: Ka mākslu ne vienmēr var saprast.
2. Iejūties grāmatas varoņa tēlā
Es: Kurš grāmatu varonis tu vēlētos būt uz vienu dienu un kāpēc?Paula: Tas, kurš pēc gadiem vismazākais, jo man patīk būt maziņai.
Es: Ko tu gribētu mainīt grāmatas stāstā?
Paula: Lai atceras laicīgi nopirkt biļetes, lai nav lieks uztraukums. Izstādē gribētu redzēt vēl kādas glezniņas dažas, kur redzama daba un kosmoss, arī pļava - zaļa, uzziedējusi...

Divi brāļi. Piedzīvojumi mežā
1. uzdevums. Atsauksme par grāmatu
Es: Kas tev patika šajā grāmatā?Paula: Man patika, ka dzeguze brāļiem teica priekšā, lai neēd čūskogu, jo indīga.
Es: Kas tev vēl patika šajā grāmatā?
Paula: Patik, ka brāļi pamodās mašīnā un viss bija labi. Man patika arī, ka brāļi izglāba pīli.
Es: Vai bija kaut kas, kas tev nepatika grāmatā?
Paula: Viss patika.
Es: Ko tu iemācījies no šīs grāmatas?
Paula: Ka nevar ēst visu, ko dabā atrod, jo dažas ogas var būt indīgas.
2. Iejūties grāmatas varoņa tēlā
Es: Kurš grāmatu varonis tu vēlētos būt uz vienu dienu un kāpēc?Paula: Es gribētu būt brālis, tas kurš bija ar zilajām acīm un arī kurš bija gudrākais. Man patīk būt gudrai.
Es: Ko tu gribētu mainīt grāmatas stāstā?
Paula: Es gribētu mainīt, lai ragana nav ļauna, bet gan laba. Lai ragana nebūtu sagūstījusi pīli.