Otto Brūns
7 gadi, Grobiņa
Sāku iet 1. klasē. Man patīk skriet, braukt ar riteni, kvadracikli un lasīt.
Iesniegtās recenzijas

Lilī, Bubass un Snaudas grāmata
1. uzdevums. Atsauksme par grāmatu
Stāstā galvenie varoņi bija meitene Lilī un kaķis Bubass. Viņi meklēja snaudas grāmatu. Tā ir tāda grāmata, kuru atverot var iemidzināt cilvēku. Sākumā Lilī aizgāja uz slepeno bibliotēku un lasīja grāmatas. Tālāk Rūķis gribēja, lai viņam palīdz atbrīvot vilku. Stāsta vidū viņi domāja, ka jāatbrīvo vilks no cietuma (viņš bija noķerts darot sliktas lietas). Viņiem atsūtīja vēstuli, lai to atbrīvo un atkal varētu uzbrukt burvju bibliotēkai. Galvenais bija tas, ka pazuda snaudas grāmata, bet beigu beigās viņi to atguva. Man stāstā patika visvairāk tas, ka viņi meklēja snaudas grāmatu – domāja plānu kā to atgūt. Varam no šī stāsta mācīties, ka, ja kādam kas pazūd, tad ir jāpalīdz meklēt, tātad jābūt izpalīdzīgiem. Iemācījos to, ka vienalga, ja tev ir slinkums vai negribas neko darīt, tad tāpat tas ir jādara. Grāmatā bija dažas bildes, kurās bija attēloti Lilī un Bubass. Vislabāk man patika bilde ar rūķīti, kurš stāv ar motorzāģi.2. Iejūties grāmatas varoņa tēlā
Es vēlētos kļūt par Bubasu, tāpēc, ka viņš bija jautrs un nopietns, viņam piederēja burvju bibliotēka. Mainītu to, lai nebūtu meitene, bet gan puisis. Es mainītu to, lai vilks tomēr paliek cietumā.
Ole Bole grib uz skolu
1. uzdevums. Atsauksme par grāmatu
Grāmatā galvenā varone bija meitene vārdā Ole Bole. Viņa darīja visu ko gribēja: iet uz skolu, precēties, meklēja kaķēnu un citas lietas. Viņa darīja arī nedarbus. Sākumā Ole Bole meklēju savu kaķēnu, kas bija pazudis. Viņš bija pazudis gultiņā, viņa priecājās kad atrada kaķēnu. Ole Bole cienāja gājputnus – viņa domāja vai gājputniem nevajag ēst, tāpēc iznesa viņiem siltu ābolmaizi. Man stāstā visvairāk patika, ka Ole Bole gribēja uz skolu, bet viņa netika, jo jāsāk iet skolā bija tikai rudenī. Kopumā stāsts patika, jo bija interesants, kā arī tāpēc, ka pats esmu sācis iet skolā. Es kā galvenais varonis justos priecīgs par piedzīvojumiem. Varam iemācīties to, ka viss ir jāgrib (jāvēlas), jo tad var arī piepildīties visas vēlmes. Galvenais grāmatā bija tas, ka jāinteresējas par visādām lietām, jo zināt ir forši. Grāmatā nebija krāsainas bildes, bet tās palīdzēja saprast stāstu, jo tajās bija vairāk Ole Bole. Vairāk patika tā bilde, kur viņa vāc kartupeļus kartupeļu talkā.2. Iejūties grāmatas varoņa tēlā
Vēlētos kļūt par Oli Boli, tāpēc, ka man arī patīk darīt nedarbus. Vislabāk man patika nedarbs, ka viņai bija nekārtība istabā, tāpēc, ka man arī iet grūti sakārtot savu istabu. Mainītu to, ka nevis būtu meitene Ole Bole, bet būtu puisis Lapiņš. Kā arī, ka ne tik daudz darītu nedarbus, bet gan vairāk palīdzētu.
Ebes ziemas stāsti
1. uzdevums. Atsauksme par grāmatu
Stāsta galvenie varoņi bija puisis Ebe un vārna Kārna. Viņi zīmēja zīmējumus un kartiņas meža iemītniekiem. Pašā sākumā viņi visiem deva pankūkas, tad taisīja apsveikumus Ziemassvētkiem. Kad pabeidza, tad visiem šos apsveikumus deva. Beigās viņi sēdēja uz soliņa un ar draugiem priecājās par Ziemassvētkiem. Visvairāk man patika stāstā tas, ka Ebe deva meža iemītniekiem pankūkas. Ja es būtu galvenais varonis, tad es justos fantastiski, jo viņi darīja visu kaut ko jautru un foršu. Man ir bijusi līdzīga pieredze – esmu veidojis apsveikuma kartiņas. Iemācīties varam to, ka darbs ir jāpaveic laicīgi – viņi taisīja apsveikumus ātrāk, lai nav jātaisa pašos Ziemassvētkos. Autors vēlējās pateikt, ka citiem palīdzēt un iepriecināt ir labi (iepriecinot citus nemaz nevajag daudz, nav speciāli jātērē nauda). Sapratu arī to, ja ir slinkums vai negribas neko darīt, tāpat ir jāpalīdz citiem. Grāmatā bija daudz krāsainas bildes ar meža dzīvniekiem, Ebi un vārnu Kārnu. Visvairāk man patika bilde, kur vārna Kārna ar Ebi izkarina savā mājā rotājumus, kas ir spīdīgas bumbiņas.2. Iejūties grāmatas varoņa tēlā
Es vēlētos būt vārna Kārna, jo viņa bija forša. Tāpēc, ka viņa neko nedarīja, bet visu laiku tikai skatījās. Es mainītu to, ka nevis būtu vārna Kārna, bet gan balodis Čārlijs. Interesanti būtu, ja tie nebūtu Ziemassvētki, bet gan Rudens svētki.
Zaķēna vārdu dārzs
1. uzdevums. Atsauksme par grāmatu
Bija daudz un dažādu varoņu – zaķēns, vāverīte, lācenīte, susuriņš, vilcēns, bebrēns un sīlis. Viņi audzēja zaķēnam burtus, sēja sēklas un spēlējās. Sākumā vāverīte kaut ko uz darīja uz zemes, pēc tam atnāca susuriņš, tad vāverīte teica, lai paņem riekstu, pēc tam viņi gāja kaut kur un beigās priecājās par to, ka zaķēnam izauga vārdu dārzs. Man patika, kad viņi sēja sēklas un patika zaķēns. Ja es būtu galvenais varonis, tad justos lieliski, tāpēc, ka viņš visu ko darīja. Domāju, ka no grāmatas var iemācīties to, ka ir jāspēlējas. Atcerēties arī to, ka sēt sēklas ir labi. Šis stāsts man atgādināja, ka jābūt draudzīgam un jāpalīdz citiem. Lasot grāmatu ieraudzīju krāsainās bildes, kurās bija attēloti varoņi. Bildes labāk palīdz saprast stāstu. No visām bildēm man labāk patika tā, kurā zaķēns ar susuriņu, lācenīti, vilcēnu un bebrēnu skatījās kādā kartē.2. Iejūties grāmatas varoņa tēlā
Es vēlētos būt zaķītis, tāpēc, ka viņš ir mīlīgs. Es vēlētos, ka stāstā nebūtu vilks, bet lapsa. Ka viņi nevis sētu sēklas, bet spēlētu paslēpes un tad izaudzētu burtus.