Otto Brūns

7 gadi, Grobiņa

Sāku iet 1. klasē. Man patīk skriet, braukt ar riteni, kvadracikli un lasīt.

Iesniegtās recenzijas

Emīla vēstule

Igne Zarambaite

1. uzdevums. Atsauksme par grāmatu

Grāmatas galvenie varoņi bija peles - Ludvigs un Berta, viņi meklēja Emīlam draugu. Sākumā Berta strādāja, vēlāk gāja sameklēt Emīlam draugu un beigās Emīls priecājās par savu draugu. Man viss stāsts patika un nebija grāmatā vietas, kas nepatiktu. Visvairāk stāstā man patika pele Ludvigs. Ja es būtu galvenais varonis, tad es justos laimīgs, jo man patika tas ko viņi darīja – palīdzēja sameklēt draugu. Mēs varam iemācīties no šīs grāmatas to, ka vajag palīdzēt darbos mājās un arī palīdzēt citiem cilvēkiem. Autors vēlējās pateikt to, ka palīdzēt ir ļoti svarīgi. Kā arī strādāt ir smags darbs, bet citreiz viegls, kā kurš darbs. Šis stāsts man palīdzēja saprast, ka jāpalīdz visiem, ka labāk neslinkot. Gāmatā bija bildes, kuras bija smukas, nebija garlaicīgas. Ievēroju ka bija lielākā daļa daudz peļu bildes. Šīs bildes palīdzēja labāk izprast stāstu. Bilde, kura man visvairāk patika bija tā, kur Berta ar Ludvigu un Goju, sēdēja pie galda un ēda cepumus un dzēra kakao, viņi atradās Bertas aliņā. Es 100% ieteiktu izlasīt šo grāmatu saviem draugiem.

2. Iejūties grāmatas varoņa tēlā

Es vēlētos kļūt par Ludvigu, tāpēc, ka viņš man patika, jo palīdzēja Bertai. Man pašam patīk palīdzēt, bet dažreiz ir slinkums to darīt. Es mainītu grāmatas notikumos to, ka es ietu Bertai palīdzēt sameklēt Emīlam draugu. Mainītu attiecībās ar citiem to, ka nevis ar draugu kaķi runātu, bet gan ar draugu balodi.