Annika Ruskova

7 gadi, Rīga

Annika lasa grāmatas pati. Izlasītās grāmatas pieraksta lasītāju dienasgrāmatā un ilustrē kādu interesantu sižetu. Mamma tikai klausās un aizrāda, ja nepareizi izlasītas vārdu galotnes.

Iesniegtās recenzijas

Spoku birojs. Atgadījums ar mistisko saldumu spoku

Kristīna Olsone

1. uzdevums. Atsauksme par grāmatu

Grāmatas galvenie varoņi ir bērni Elsa un Kalle, kas dzīvo ar vectēvu Nikodēmus. Viņi visi dzīvoja spoku birojā un nodarbojās ar spocīgo lietu atklāšanu. Šajā grāmatā bērni palīdzēja Cukurbella, kas strādāja saldumu veikalā, kurā visu laiku kāds apgrauza dažādos saldumus un lika tos atpakaļ traukos. Izrādījās to darīja spoks, lai varētu nodot Oskaram vina bērnības dienu Ziemassvētku zīmējumu. Elsa un Kalle sekoja spoka izliktajām saldumu pēdām un palīdzēja spokam nodot Oskaram skaisto zīmejumu.

2. Iejūties grāmatas varoņa tēlā

Es gribētu būt spoks, jo tas ir manā mīļākajā baltajā krāsā, bet protams, spoks -meitene. Es kā spoks nevis apgrauztu saldumus, bet vienkārši uz kāda galda noliktu to zīmējumu, bet ja es būtu redzams spoks, tad es vienkārši kādam no bērniem nodotu to zīmējumu rokās

Spoku birojs. Atgadījums ar vilcienu katastrofu

Kristīna Olsone, Moa Vallīna

1. uzdevums. Atsauksme par grāmatu

Grāmatas galvenie varoņi ir bērni Elsa un Kalle, kas dzīvo ar vectēvu Nikodēmus. Viņi visi dzīvoja spoku birojā un nodarbojās ar spocīgo lietu atklāšanu. Šajā grāmatā bērni palīdzēja Bibī atrisināt problēmu, ka vilciens spocīgo iemeslu dēļ nevarēja nokļūt līdz vilciena stacijai. Jaukākais notikums ir grāmatas beigās, kad, pateicoties bērnu idejai, vilciens beidzot nonāk stacijā.

2. Iejūties grāmatas varoņa tēlā

Es gribētu būt Elsa, jo es gribētu būt kāds no Spoku biroja bērniem un Elsa tā pat kā es ir meitene. ES mainītu grāmatas sižetu tā, ka nevis bērni sarunās ar citiem atklās spocīgās lietas, bet gan iet un slepeni novēro, pēta un paši nonāk līdz situācijas atrisinajumam.