Patrīcija Klāra Kuzmina
7 gadi, Aizkraukle
Mani sauc Patrīcija Klāra, man ir 7 gadi. Šogad sākšu iet skolā. Kopš iemācījos lasīt ir tik jauki pašai lasīt grāmatas. Redzu kā to dara mamma un tāpēc man vienmēr ir bijusi intrese pret grāmatām. Dažkārt mēs to darām kopā, bet dažreiz es lasu priekšā savam mazajam brālītim.
Iesniegtās recenzijas

Lilī un burvju kaķis Bubass
1. uzdevums. Atsauksme par grāmatu
Man patika, gramatas notikumi, bija intresanti, kā arī tas, ka pēc katra stāsta bija trīs uzdevumi, tas padarīja visu vēl intresantāku. Man nedaudz nepatika tie zīmējumi, jo tie šķita pārāk baisi.2. Iejūties grāmatas varoņa tēlā
Es gribētu būt Lilī, jo viņa bija ļoti drosmīga un pat viss bīstamākajā situācija viņa mācēja saglabāt mieru un atbilstoši rīkoties.
Pagalma detektīvs jeb Kas tad tas?
1. uzdevums. Atsauksme par grāmatu
Man patika šī grāmata, jo tajā bija aprakstīts, skatījums no visiem personāžiem, ko doma kaķis, ko lapsa un ko gulbji. Bija diezgan intresanti, lasīt. Es nemaz nezināju, ka gulbji nemāk skaitīt. Un nezināju arī to, ka lapsas ēd vardes.Manuprāt šī grāmata māca, ka dažkārt ar viltību var paveikt labas lietas.
2. Iejūties grāmatas varoņa tēlā
Es šajā grāmatā gribētu būt Gulbja tētis un vairāk sargāt savas olas, lai tas nepazūd. Iemācītos kārtīgi rūpēties par savam olām nejau atstāt tas novārtā un noteikti iemācīties skaitīt, lai būtu drošs, ka visas olas ir uz vietas.
Ole Bole grib uz skolu
1. uzdevums. Atsauksme par grāmatu
Man patika šī grāmata, nedaudz šķita ka sarakstīta par mani pašu. Arī es ļoti gaidu, kad sāksies manas skolas gaitas, mamma stāsta, ka skola būs jāmācas un nebūs tādas diendusas, ka būs ekskursijas, tirdziņi un varbūt pat kāds klasesbiedrs ko es vēl nepazīstu. Man tiešām patika šī grāmata.2. Iejūties grāmatas varoņa tēlā
Es gribētu būt Ole Bole un varbūt grāmata ne vienmēr būt tik slinka, jo palīdzēt citiem ne vienmēr ir garlaicīgi.
Virtuves pasaciņas
1. uzdevums. Atsauksme par grāmatu
Grāmata bija diezgan intresanta, nekad nebiju aizdomājusies par to, ka lietām mums apkārt arī varētu būt sava dzīve, kad viņas arī varētu sava starpā sarunāties, rīkot ballītes un tamlīdzīgi. Bet tagad man vismaz ir skaidrs, kur paliek manas lietas, kad es tas nevaru atrast, vai kad pēkšņi šķiet tīko te bija, bet nu vairs nav… man šķiet šī grāmata mums vesta to, ka tikai tāpēc ka mēs neredzam un nedzirdam nenozīmē ka tas nevarētu būt.2. Iejūties grāmatas varoņa tēlā
Grāmata es gribētu būt Raganiņa Frīda, jo man šķiet ir intresanti būt raganiņai, lidot ar slotu, burties… varbūt stāstā gribētu vairāk aprakstītu to, ka viņa burās, ka vāc visādas lietas priekš burvju serumiem, varbūt ir kāds burvju eleksīrs ko arī es mājas varētu mēģināt uzburt.
Annijas nakts piedzīvojumi Vērmaņdārzā
1. uzdevums. Atsauksme par grāmatu
Grāmata par Annijas nakts piedzīvojumiem Vērmaņdārzā bija ļoti aizraujoša. Lasot šo grāmatu, mēs ar mammu nolēmām, kad mums drīzumā jāizbrauc būs izstaigāt šī vieta, lai dzīve visu varam apskatit. Intresanti stāstījumi par Vērmaņdārza vēsturi. Brīnos, ka Annija varēja būt tik drosimīga, jo man noteikti būtu bijis ļoti bail palikt vienai it īpaši tāda nezināmā vietā, naktī.2. Iejūties grāmatas varoņa tēlā
Es gribētu būt Annija, jo viņa satika un iepazina, to ko citi nesatiek un nesaredz. Viņa uzzināja daudz jauna par Vērmaņdarzu, kas man lasot bija ļoti intresanti kur vēl, ja viss šis būtu patiesi noticis ar mani. Vienīgais, ko stāstā es varētu mainīt bija Annijas domas par policiju. Mamma man vienmēr ir mācījusi, ka policija ir laba, tie ir mūsu sargātāji, glābēji, ja kādreiz gadās, kas nelāgs mums vienmēr ir jāprasa viņiem palīdzība, jo viņi ir mūsu sargi.
BB stāsti. Stāsti un pasakas, stāstītas Benediktam un Bernadetai vienas nedēļas garumāJaunums
1. uzdevums. Atsauksme par grāmatu
Man patika šī grāmata, tā bija ļoti intresanta ar vairākiem dažādiem stāstiem, ko pati mamma bija izdomājusi, lai varētu pastāstīt saviem bērniem. Arī mana mamma dažkārt izdomā stāstus un stāsta man ar brāli. Viss vairāk man patika stāsts par sniegavīru, jo man patīk ziema un man ļoti patīk celt sniegavīrus un vienmēr ir bēdīgi, kad kāds tos izjauc vai tie izkūst. Kā arī ar šo grāmatu bērni varēja mācīties nedēļas dienas un citu informāciju par dzīvniekiem, profesijām…2. Iejūties grāmatas varoņa tēlā
Es gribētā stāstā būt, kāds no tiem bērniem, kas satika šo prinišķīgo sniegavīru, kuru Ziemassvētku vecītis atdzīvināja. Es arī gribētu satikt dzīvu sniegavīru un varbūt ar viņu parotaļāties.
Jannis un Čapa. Vienu dienu ačgārni
1. uzdevums. Atsauksme par grāmatu
Grāmata Jannis un Čapa vienu dienu ačgārni, bija diezgan smieklīga, jautra. Man patika tā viņu doma, ka dažkārt lietas varētu būt ačgārnas. Arī es dažreiz gribētu, lai zobi nesāp no saldumiem. Man ļoti garšo konfektes, bet mamma vienmēr saka, ja ēdīsi sauc konfektes būs caurumi zobos.Man šķiet, kad šī grāmata grib pateikt to, ka dažkārt uz lietām var paskatīties arī savadak, vismaz mēģināt.
2. Iejūties grāmatas varoņa tēlā
Es grāmatā gribētu būt kā Jannis tēls. Gribētu redzēt, ka beigas atrisinās tā problēma ar zobu kura dēļ Jannim sāp vaigs. Jautājums vai Jannis kārtīgi tīra zobus? Mamma saka, ja kārtīgi tīra zobus, tad zobi ir vesali un nesāp!
Pasakas par Rīgu jeb ko pastāstīja zvirbulis Čiris
1. uzdevums. Atsauksme par grāmatu
Pasakas par Rīgu, tā bija ļoti intresanta grāmata! Esmu bijusi vairākas reizes Rīgā un staigājusi pa šīm ielām, pētījusi skaistas mājas un ceļus. Arī Gaili neesmu palaidusi garām, tas vienmēr ir pirmais ko pamanu esot Rīgā, tāpēc šī grāmata man šķita tik īpaši intresanta. Sajūta bija, ka pastaigāties pa pašu Rīgu. Es domāju, ka jauniešiem, kas apzīmē, mājas, pieturas un vēl visu ko tiešām derētu izlasīt šo grāmatu, lai saprastu, ka grāmata teikts, tam ēkām arī sāp un par viņam ir grūti rūpēties!2. Iejūties grāmatas varoņa tēlā
Es gribētu būt tas gailis! Tāpēc, ka viņš vienmēr visus sagaida Rīgā, jau no attāluma viņš ir pamanāms. Grāmata varētu būt aprakstīts vēl tas, ka šis gailis jūtās tur augšā viens pats, vai viņam nav skumji.
Labestības mežs. Delfs un viņa komanda
1. uzdevums. Atsauksme par grāmatu
Man patika šī grāmata, jo šajā grāmatā visi bija tik labi un izpalīdzīgi viens pret otru. Ja viens otram palīdz tad var sanākt padarīt daudz labus darbus. Lai gan esi mazs tāpat vari paveikt lielus darbus, ja tikai velies. Arī mana mamma man tā vienmēr saka.2. Iejūties grāmatas varoņa tēlā
Es gribētu būt profesors, jo grāmatā viņš bija ļoti zinoš par kokiem, manuprāt, grāmata vajadzēja arī aprakstīt to, ka viņš nokļuva līdz tādai vēlmei mācīties par tiem kokiem, es arī gribētu būt tik zinoša, jo mums laukos ir mežs un es par to gribu rūpēties.
Trakā lapsa uz Lapsiņu planētas
1. uzdevums. Atsauksme par grāmatu
Grāmata par Trako Lapsu, šķita nedaudz dīvaina. Laikam tāpēc tai piešķīra šo nosaukumu. Gramatas attēli, bija ļoti skaisti un tikai pateicoties tiem varēja saprast, kas tieši bija domāts ar to nelielo tekstu, kas tika minēts. Priecājos, ka šis sapnis, lapsai deva tik patīkamas emocijas. Man dažkārt tā arī ir pēc kāda ļoti laba sapņa.2. Iejūties grāmatas varoņa tēlā
Šajā Pasaka, bija tikai viens tēls Lapsa, tāpēc nav pat ko izvēlēties. Man būtu gribējies, lai ir kas vairāk pieminēts par to kā lapsa pavadīja laiku pilsētas ielās, attēlos bija parādīts, ka tur ir manikīrs, pedikīrs, lapsu fit, bet lapsa varēja arī tur iegriezties, lai ir vairāk, kas minēts par tām vietām.
Ķirbīša pavasaris
1. uzdevums. Atsauksme par grāmatu
Grāmata šķita ļoti intresanta par trīs kaķīšiem. Grāmata bija arī ļoti skaisti attēli, kurus ar brāli aplūkojam vairākkārt. Burti gramātā bija diezgan lieli tāpēc bija ļoti viegli man pašai to lasīt. Man šķiet, ka šī grāmata liek paskatīties no malas uz mums pašiem… stāstā tie bija kaķīši, visi kaķi, bet tomēr katrs ar savam rakstura īpašībām.2. Iejūties grāmatas varoņa tēlā
Es gribētu būt Izolde, jo man šķiet viņai bija diezgan jautri paskatīties no malas uz tiem jaunpienācējiem, kaķiem, kuri sēdēja pie durvīm un slēpās zem dīvānā. Varbūt gribētu vairāk, lai iesaistās, pārējo kaķu darbības.
Kas par smaku? Aizvēstures pilsētas detektīvi
1. uzdevums. Atsauksme par grāmatu
Man patika šī grāmata, sākumā nemaz neievēroju līdz galam tos dzīvniekus, kas bija stāstā, nepievērsu lielu vērību, ka viņi izskatās, līdz tiku klāt beigām, kur bija apraksti par šiem dzīvniekiem un bildes salīdzināšanai, ļoti intresanti bija uzzināt, dažus šos faktus. Šķiet, ka šī pasaka, bija domāta, lai neaizmirstu šos jau izzudušos dziviekus, ka arī, lai saprastu, ka ne vienmēr pie vainas ir, kāds kas to dara speciāli un apzināti, dažkārt tas var būt aizsargājoties, ka šajā pasakā putnu mammiņa tikai sargāja savus bērnus.2. Iejūties grāmatas varoņa tēlā
Es gribētu kļūt par Detektīvu Zigi, jo man ļoti patīk vienradzis. Pasakā viņš šķita nedaudz nenopietns, jo nebija tik ļoti pievērsies šai lietai, kā to darīja Dina, bet galu beigs viņš bij tas kurš atrisināja šo uzdevumu. Stāsta varbūt gribētu, lai viņš vairāk pievēršas uzdevumam, ne tik daudz lidinās pa gaisu.
Miks un Lilī. Lielā talka
1. uzdevums. Atsauksme par grāmatu
Grāmata bij intresanta, bet tajā bija ļoti mazs teksta, bet viss aizraujošākais bija tas, ka varēja beigas spēlēt spēli, ka arī būvēt mārīšu mājoņu, patika tas, ka viss bija aprakstīts soli pa solim kā to darīt.2. Iejūties grāmatas varoņa tēlā
Es gribētu būt Mika māmiņa, jo viņa līdzinās manai mammai. Man mammai arī ir dārzs, kur šad un tad dodos viņai palīgā kad zied puķītes, mēs vienmēr rūpējamies lai visas nezāles ir izravētas.
Miega rūķis Tillijs un brīnumzolīte nr. 31
1. uzdevums. Atsauksme par grāmatu
Šī grāmata par Miega Rūķi Tilliju bija ļoti aizraujoša, tagad sapratu, kāpēc man dažkārt nenāk miegs, ilgi grozos un tad viena mirkli aizmiegu, jo mamma teica, ka arī pie mums droši vien ierodas Miega Rūķi un Brīnumzolītes. Un tagad beidzot saprotu arī kur dažkārt pazūd manas mantas, jo arī es dažreiz mēdzu tas kaut kur pazaudēt, tagad būšu kārtīgāka, lai Miega Rūķi nesavāc visas manas mantas, bet ejot gulēt cītīgi gaidīšu viņus varbūt kādreiz arī man sanāks ieraudzīt viņus kā tas notika pirmajā mācību misija, kad brinumzolite aizmiga blakus meitenītei un Tilliju ieraudzīja meitenīte.2. Iejūties grāmatas varoņa tēlā
Es vēlētos būt Brīnumzolite 31, jo viņa bija ļoti čakla, ļoti mācījās Noteikumu grāmatu, es arī ļoti daudz cenšos mācīties, lai būtu ļoti zinoša un gudra par visu. Kā arī Brinumzolite nebaidījās no kaķa un izglāba Tilliju, ka arī neskatoties uz visu to, ka kaķis slikti darīja noķerot Tilliju, Brinumzolite bija ļoti jauki sarunājusi un izturējusies pret kaķi.
Ābece. Burtu pasakas
1. uzdevums. Atsauksme par grāmatu
Man patika šī grāmata, jo tur bija pieminēts katrs burts un par katru burtu neliela pasaciņa, kur bija daudzi vārdi kuri sākas tieši ar to burtu. Varēja iemācīties daudz jaunus vārdus. Mēs ar mammu vēl spēlējam līdzi spēli un nosaucām vēl katrs pa kādam vārdam ko zinām uz tā burta par kuru bija pasaka. Manuprāt, šī pasaka ir ka radīta bērniem kuri mācās burtus, jo viņa palīdz labāk iemācīties burtus un daudz vārdus kuri sākas ar šiem burtiem.2. Iejūties grāmatas varoņa tēlā
Šajā grāmata bija ļoti daudz varoņu, katram burtam savi varoņi tāpēc ir grūti izdomat kurš es vēlētos būt, bet viss vairāk man patika mans burtiņš P un tur bija tieši stāsts par Princi, es drīzāk pasaka gribētu, lai ir stāsts par Princesi. Pasaku Princesi, kas ļoti daudz priecājas, par laiku ko kopā var pavadīt ar saviem palaidnīgajiem draugiem… piedzīvot daudz jaunus piedzīvojumus satikt pingvīnus jo tie ir mani mīļākie dzīvnieki.
Jukī satiek draugus, 1
1. uzdevums. Atsauksme par grāmatu
Man patika šī grāmata, bet varēja būt arī nedaudz garāka, lasīju to kopā ar mazo brāli, viss vairāk mums patika tas lielās bildes grāmatā.Brālim vairāk patika šī grāmata, jo viņš ir mazāks, bet man arī patika, bildes bija skaistas.
Manuprāt, šī grāmata māca to, kad draugus var atrast jebkur uz stūra, ir tikai jāmāk vienam otru uzrunāt, atrast kaut, kadas kopīgas intreses, ka piemēram šajā grāmatā bija tā īpašā tēja ar rīsiem.
2. Iejūties grāmatas varoņa tēlā
Es gribētu būt Ulla, jo protams, kad viņa grāmatā čakli rūpējas par ziediem un bija jauka, palaižot savus draugus ātrāk mājas no darba, kamēr pati vēl palika strādāt.Es varbūt drīzāk grāmatā gribētu vairāk notikumus šajā dārzā. Izklausās, ka viņš ir ļoti liels un skaists, tāpēc varbūt vairāk piedzīvojumus pa to dārzu, kā Bīra Bo meklē ko varētu iestādīt sev pie mājas, vairāk pat to kā Jukī maldās un citas personas, kas apskata šo skaisto dārzu, savadak izklausās, ka apkārt neviena nav tikai viņi trijatā.

Emīla vēstule
1. uzdevums. Atsauksme par grāmatu
Man patika grāmata - Emīla vēstule. Lasīju to vairākas dienas un ar aizrautību, nevarēju vien sagaidīt, kad tikšu līdz gramatas beigām un uzzināšu, kāds būs nobeigums. Grāmatā Garastīte paveica, ļoti labu darbu, atrodod Emīlam draugu, jo manuprāt, pelei varētu būt ļoti bīstami un biedējoši uzņemties šādu uzdevumu, bet Garastīte bija ļoti čakla un drosmīga pele. Lasot šo grāmatu sapratu, ka labāk mēģināt un darīt kaut ko lietas labā, nekā nedarīt neko. Dažkārt ir jābūt drosmīgam un neprasot neko pretī jadara, kas labs otram, tas viss atmaksājas, jo galu galā arī Garastīte ieguva - tā ieguva pieredzi un arī jaunu draugu, kaut vai nebija to gaidījusi. Nedaudz man pietrūka grāmata Garastītes ceļš pie Emīla, šķita kad tas būs sarežģītāks, ne tik vienkārš pelei.2. Iejūties grāmatas varoņa tēlā
Nevaru izlemt kurš no tēliem es gribētu būt, bet vienozimigi viena no pelītēm.Iespējams es gribetu būt Garastīte, jo man ļoti patika šī drosmīga pele, tad es gribētu gramatas notikumos mainīt to kā viņa atrod Emīlu, jo man šķiet pelei nav tik viegli atrast noteiktu mērķi, domāju kad varētu sataisit intresantu stāstu, ka viņa dodas pie Emīla un ko pa ceļam vēl piedzīvo.
Iespējams es gribētu būt Ludvigs, jo tad es stāsta mainītu, to cik vienkārši viņš Garastīti palaida vienu, plašajā pasaulē, drīzāk ka viņš būtu slepus sekojis un palīdzējis viņai, jo tomēr man šķiet kad draugiem jāturas cieši kopā.
Bet iespējams es gribētu būt Goja, jo tajā bridi, kad viņa tik drosmīgi riskēja dodoties pie Emīla, varēja būt arī savādāks scenārijs, Emīla mamma varēja rīkoties savadak un neaizbiedēt Goju, bet tomēr paverot, vai arī Goja varēja mēģināt vēlreiz satikt Emīlu ne tik viegli padoties.
Godīgi sakot es nezinu kura tieši no pelēm es gribētu būt, jo arī lasot, es jau sava galva izskatīju vairākus scenārijus, kas šajā grāmata varētu atgadīties, vienmēr pauzēs kad nelasīju, fantazējot mammai stāstiju savas interesantas idejas par turpmāko sižetu grāmatā. Ceru kad šai grāmatai būs arī otrā daļa.

Divi brāļi. Piedzīvojumi mežā
1. uzdevums. Atsauksme par grāmatu
Grāmata Divi Brāļi, man šķita intresanta, jo mēs ar mammu varējām to lasīt kopā. Man nepatika, kad tā tik ļoti ātri beidzās, gribējās vēl turpinājumu, jo varēju tik minēt un fantazēt, kas tur tālāk notika. Šī grāmata parāda to, ka sapņi dažkārt nav tikai sapņi, bet tas lietas, kas notiek sapnī mēdz arī dažkārt piepildīties.2. Iejūties grāmatas varoņa tēlā
Es gribētu būt viens no brāļiem, tas drosmīgais, laikam viņu sauca Varis. Gribētu būt viņš, jo viņš bija drosmīgs. Palīdzēja, Strazdiņiem tikt galā ar Vārnu, palīdzēja zaķim tikt vaļā no lapsas. Es arī gribētu būt drosmīgāka un dažkārt palīdzēt dzīvniekiem, kad tiem vajag palīdzību, bet man ne vienmēr pietiek drosmes, jo dažkārt ir bail no tādiem dzīvniekiem.