Patrīcija Klāra Kuzmina

7 gadi, Aizkraukle

Mani sauc Patrīcija Klāra, man ir 7 gadi. Šogad sākšu iet skolā. Kopš iemācījos lasīt ir tik jauki pašai lasīt grāmatas. Redzu kā to dara mamma un tāpēc man vienmēr ir bijusi intrese pret grāmatām. Dažkārt mēs to darām kopā, bet dažreiz es lasu priekšā savam mazajam brālītim.

Iesniegtās recenzijas

Trakā lapsa uz Lapsiņu planētas

Agnese Aizpuriete

1. uzdevums. Atsauksme par grāmatu

Grāmata par Trako Lapsu, šķita nedaudz dīvaina. Laikam tāpēc tai piešķīra šo nosaukumu. Gramatas attēli, bija ļoti skaisti un tikai pateicoties tiem varēja saprast, kas tieši bija domāts ar to nelielo tekstu, kas tika minēts. Priecājos, ka šis sapnis, lapsai deva tik patīkamas emocijas. Man dažkārt tā arī ir pēc kāda ļoti laba sapņa.

2. Iejūties grāmatas varoņa tēlā

Šajā Pasaka, bija tikai viens tēls Lapsa, tāpēc nav pat ko izvēlēties. Man būtu gribējies, lai ir kas vairāk pieminēts par to kā lapsa pavadīja laiku pilsētas ielās, attēlos bija parādīts, ka tur ir manikīrs, pedikīrs, lapsu fit, bet lapsa varēja arī tur iegriezties, lai ir vairāk, kas minēts par tām vietām.

Ķirbīša pavasaris

Anita Rupeika, Tatjana Toropova

1. uzdevums. Atsauksme par grāmatu

Grāmata šķita ļoti intresanta par trīs kaķīšiem. Grāmata bija arī ļoti skaisti attēli, kurus ar brāli aplūkojam vairākkārt. Burti gramātā bija diezgan lieli tāpēc bija ļoti viegli man pašai to lasīt. Man šķiet, ka šī grāmata liek paskatīties no malas uz mums pašiem… stāstā tie bija kaķīši, visi kaķi, bet tomēr katrs ar savam rakstura īpašībām.

2. Iejūties grāmatas varoņa tēlā

Es gribētu būt Izolde, jo man šķiet viņai bija diezgan jautri paskatīties no malas uz tiem jaunpienācējiem, kaķiem, kuri sēdēja pie durvīm un slēpās zem dīvānā. Varbūt gribētu vairāk, lai iesaistās, pārējo kaķu darbības.

Kas par smaku? Aizvēstures pilsētas detektīvi

Dace Krēsliņa

1. uzdevums. Atsauksme par grāmatu

Man patika šī grāmata, sākumā nemaz neievēroju līdz galam tos dzīvniekus, kas bija stāstā, nepievērsu lielu vērību, ka viņi izskatās, līdz tiku klāt beigām, kur bija apraksti par šiem dzīvniekiem un bildes salīdzināšanai, ļoti intresanti bija uzzināt, dažus šos faktus. Šķiet, ka šī pasaka, bija domāta, lai neaizmirstu šos jau izzudušos dziviekus, ka arī, lai saprastu, ka ne vienmēr pie vainas ir, kāds kas to dara speciāli un apzināti, dažkārt tas var būt aizsargājoties, ka šajā pasakā putnu mammiņa tikai sargāja savus bērnus.

2. Iejūties grāmatas varoņa tēlā

Es gribētu kļūt par Detektīvu Zigi, jo man ļoti patīk vienradzis. Pasakā viņš šķita nedaudz nenopietns, jo nebija tik ļoti pievērsies šai lietai, kā to darīja Dina, bet galu beigs viņš bij tas kurš atrisināja šo uzdevumu. Stāsta varbūt gribētu, lai viņš vairāk pievēršas uzdevumam, ne tik daudz lidinās pa gaisu.

Miks un Lilī. Lielā talka

Jekaterina Griškjāne, Kristīne Zlamete

1. uzdevums. Atsauksme par grāmatu

Grāmata bij intresanta, bet tajā bija ļoti mazs teksta, bet viss aizraujošākais bija tas, ka varēja beigas spēlēt spēli, ka arī būvēt mārīšu mājoņu, patika tas, ka viss bija aprakstīts soli pa solim kā to darīt.

2. Iejūties grāmatas varoņa tēlā

Es gribētu būt Mika māmiņa, jo viņa līdzinās manai mammai. Man mammai arī ir dārzs, kur šad un tad dodos viņai palīgā kad zied puķītes, mēs vienmēr rūpējamies lai visas nezāles ir izravētas.

Miega rūķis Tillijs un brīnumzolīte nr. 31

Liene Pinkovska

1. uzdevums. Atsauksme par grāmatu

Šī grāmata par Miega Rūķi Tilliju bija ļoti aizraujoša, tagad sapratu, kāpēc man dažkārt nenāk miegs, ilgi grozos un tad viena mirkli aizmiegu, jo mamma teica, ka arī pie mums droši vien ierodas Miega Rūķi un Brīnumzolītes. Un tagad beidzot saprotu arī kur dažkārt pazūd manas mantas, jo arī es dažreiz mēdzu tas kaut kur pazaudēt, tagad būšu kārtīgāka, lai Miega Rūķi nesavāc visas manas mantas, bet ejot gulēt cītīgi gaidīšu viņus varbūt kādreiz arī man sanāks ieraudzīt viņus kā tas notika pirmajā mācību misija, kad brinumzolite aizmiga blakus meitenītei un Tilliju ieraudzīja meitenīte.

2. Iejūties grāmatas varoņa tēlā

Es vēlētos būt Brīnumzolite 31, jo viņa bija ļoti čakla, ļoti mācījās Noteikumu grāmatu, es arī ļoti daudz cenšos mācīties, lai būtu ļoti zinoša un gudra par visu. Kā arī Brinumzolite nebaidījās no kaķa un izglāba Tilliju, ka arī neskatoties uz visu to, ka kaķis slikti darīja noķerot Tilliju, Brinumzolite bija ļoti jauki sarunājusi un izturējusies pret kaķi.

Ābece. Burtu pasakas

Ruta Svaža

1. uzdevums. Atsauksme par grāmatu

Man patika šī grāmata, jo tur bija pieminēts katrs burts un par katru burtu neliela pasaciņa, kur bija daudzi vārdi kuri sākas tieši ar to burtu. Varēja iemācīties daudz jaunus vārdus. Mēs ar mammu vēl spēlējam līdzi spēli un nosaucām vēl katrs pa kādam vārdam ko zinām uz tā burta par kuru bija pasaka. Manuprāt, šī pasaka ir ka radīta bērniem kuri mācās burtus, jo viņa palīdz labāk iemācīties burtus un daudz vārdus kuri sākas ar šiem burtiem.

2. Iejūties grāmatas varoņa tēlā

Šajā grāmata bija ļoti daudz varoņu, katram burtam savi varoņi tāpēc ir grūti izdomat kurš es vēlētos būt, bet viss vairāk man patika mans burtiņš P un tur bija tieši stāsts par Princi, es drīzāk pasaka gribētu, lai ir stāsts par Princesi. Pasaku Princesi, kas ļoti daudz priecājas, par laiku ko kopā var pavadīt ar saviem palaidnīgajiem draugiem… piedzīvot daudz jaunus piedzīvojumus satikt pingvīnus jo tie ir mani mīļākie dzīvnieki.

Jukī satiek draugus, 1

Helga Tormane, Zahars Ze

1. uzdevums. Atsauksme par grāmatu

Man patika šī grāmata, bet varēja būt arī nedaudz garāka, lasīju to kopā ar mazo brāli, viss vairāk mums patika tas lielās bildes grāmatā.
Brālim vairāk patika šī grāmata, jo viņš ir mazāks, bet man arī patika, bildes bija skaistas.
Manuprāt, šī grāmata māca to, kad draugus var atrast jebkur uz stūra, ir tikai jāmāk vienam otru uzrunāt, atrast kaut, kadas kopīgas intreses, ka piemēram šajā grāmatā bija tā īpašā tēja ar rīsiem.

2. Iejūties grāmatas varoņa tēlā

Es gribētu būt Ulla, jo protams, kad viņa grāmatā čakli rūpējas par ziediem un bija jauka, palaižot savus draugus ātrāk mājas no darba, kamēr pati vēl palika strādāt.
Es varbūt drīzāk grāmatā gribētu vairāk notikumus šajā dārzā. Izklausās, ka viņš ir ļoti liels un skaists, tāpēc varbūt vairāk piedzīvojumus pa to dārzu, kā Bīra Bo meklē ko varētu iestādīt sev pie mājas, vairāk pat to kā Jukī maldās un citas personas, kas apskata šo skaisto dārzu, savadak izklausās, ka apkārt neviena nav tikai viņi trijatā.

Emīla vēstule

Igne Zarambaite

1. uzdevums. Atsauksme par grāmatu

Man patika grāmata - Emīla vēstule. Lasīju to vairākas dienas un ar aizrautību, nevarēju vien sagaidīt, kad tikšu līdz gramatas beigām un uzzināšu, kāds būs nobeigums. Grāmatā Garastīte paveica, ļoti labu darbu, atrodod Emīlam draugu, jo manuprāt, pelei varētu būt ļoti bīstami un biedējoši uzņemties šādu uzdevumu, bet Garastīte bija ļoti čakla un drosmīga pele. Lasot šo grāmatu sapratu, ka labāk mēģināt un darīt kaut ko lietas labā, nekā nedarīt neko. Dažkārt ir jābūt drosmīgam un neprasot neko pretī jadara, kas labs otram, tas viss atmaksājas, jo galu galā arī Garastīte ieguva - tā ieguva pieredzi un arī jaunu draugu, kaut vai nebija to gaidījusi. Nedaudz man pietrūka grāmata Garastītes ceļš pie Emīla, šķita kad tas būs sarežģītāks, ne tik vienkārš pelei.

2. Iejūties grāmatas varoņa tēlā

Nevaru izlemt kurš no tēliem es gribētu būt, bet vienozimigi viena no pelītēm.
Iespējams es gribetu būt Garastīte, jo man ļoti patika šī drosmīga pele, tad es gribētu gramatas notikumos mainīt to kā viņa atrod Emīlu, jo man šķiet pelei nav tik viegli atrast noteiktu mērķi, domāju kad varētu sataisit intresantu stāstu, ka viņa dodas pie Emīla un ko pa ceļam vēl piedzīvo.
Iespējams es gribētu būt Ludvigs, jo tad es stāsta mainītu, to cik vienkārši viņš Garastīti palaida vienu, plašajā pasaulē, drīzāk ka viņš būtu slepus sekojis un palīdzējis viņai, jo tomēr man šķiet kad draugiem jāturas cieši kopā.
Bet iespējams es gribētu būt Goja, jo tajā bridi, kad viņa tik drosmīgi riskēja dodoties pie Emīla, varēja būt arī savādāks scenārijs, Emīla mamma varēja rīkoties savadak un neaizbiedēt Goju, bet tomēr paverot, vai arī Goja varēja mēģināt vēlreiz satikt Emīlu ne tik viegli padoties.
Godīgi sakot es nezinu kura tieši no pelēm es gribētu būt, jo arī lasot, es jau sava galva izskatīju vairākus scenārijus, kas šajā grāmata varētu atgadīties, vienmēr pauzēs kad nelasīju, fantazējot mammai stāstiju savas interesantas idejas par turpmāko sižetu grāmatā. Ceru kad šai grāmatai būs arī otrā daļa.

Divi brāļi. Piedzīvojumi mežā

Sauļus Žuks

1. uzdevums. Atsauksme par grāmatu

Grāmata Divi Brāļi, man šķita intresanta, jo mēs ar mammu varējām to lasīt kopā. Man nepatika, kad tā tik ļoti ātri beidzās, gribējās vēl turpinājumu, jo varēju tik minēt un fantazēt, kas tur tālāk notika. Šī grāmata parāda to, ka sapņi dažkārt nav tikai sapņi, bet tas lietas, kas notiek sapnī mēdz arī dažkārt piepildīties.

2. Iejūties grāmatas varoņa tēlā

Es gribētu būt viens no brāļiem, tas drosmīgais, laikam viņu sauca Varis. Gribētu būt viņš, jo viņš bija drosmīgs. Palīdzēja, Strazdiņiem tikt galā ar Vārnu, palīdzēja zaķim tikt vaļā no lapsas. Es arī gribētu būt drosmīgāka un dažkārt palīdzēt dzīvniekiem, kad tiem vajag palīdzību, bet man ne vienmēr pietiek drosmes, jo dažkārt ir bail no tādiem dzīvniekiem.

Bizbizmāsiņa

Evija Gulbe, Linda Lošina

1. uzdevums. Atsauksme par grāmatu

Man ļoti patika grāmata Bizbizmāsiņa! Par šo grāmatu jau biju dzirdējusi no savas grupiņas draudzenes, tāpēc ļoti vēlējos pati viņu izlasīt. Kad ieraudzīju, ka viņa ir jāizlasa biju ļoti priecīga. Kā jau pēc gramatas vāka un nosaukuma ir redzams, ka tā būs par bizbizmarīti, zināju kad man patiks, jo man ļoti patīk bizbizmarītes. Lasot šo grāmatu es tagad sapratu, kā bizbizmārite jūtās, kad nonāk uz manas rociņas vai manas mājas. Brīnos, ka meitene varēja noturēt bizbizmārīti par briesmoni, jo viņas tak ir tik skaistas ar saviem sarkanajiem spārniņiem un melnajiem punktiņiem, bet priecājos, kad vēlāk meitene pieņēma bizbizmariti, kā savu bizbizmāsiņu. Kad es atrodu bizbizmārīti uzvedos līdzīgi, runājot ar to un radot visu, kas notiek apkārt, stāstot stāstus tai, bet ļoti drīz viņa aizlido un man nesanāk ar viņu aiziet kopā gulēt, ka tas sanāca meitenei Tīnai. Šī bija ļoti jauka grāmata, kas māca, ka vajag draudzēties ar jebkuru dzīvu radībiņu, kukainīti un visiem citiem zemes iemītniekiem.

2. Iejūties grāmatas varoņa tēlā

Es noteikti vēlētos būt meitene Tīna, kas šo bizbizmārīti satika, jo arī es gribētu pavadīt tik jauki laiku kopā ar bizbizmārīti un pat kopā aiziet gulēt ar to. Dažkārt man šķiet bēdīgi kad šie mazie kukainīši no mums tā baidās, jo es, laprat ar viņiem parotaļātos vairāk. Es noteikti Tīnas vietā tik ļoti nenobītos no bizbizmārītes un nesauktu to par briesmoni, bet visu pārējo laika pavadīšanu es noteikti darītu tā pat.