Dāvis Mūrnieks
5 gadi, Sigulda
Mani sauc Dāvis. Man ir 5 gadi un es eju dārziņā. Man ļoti patīk spēlēties ar lego, mašīnām un traktoriem. Man patīk skatīt grāmatas un esmu jau sācis mācīties lasīt. Man parasti pasakas lasa mamma vai māsa. Man patīk, ka māsa man vakarā lasa vakara pasaku.
Iesniegtās recenzijas

Eju meklēt draugus! Poēma par surikatu
1. uzdevums. Atsauksme par grāmatu
Man bija skumīgi, ka Surikātam nebija draugu. Man patika, ka surikāts gribēja draudzēties ar kaķi. Man patika tā bildīte grāmatā. Man arī patika, kaSurikāts atrada savus draugus Surikātus. Man patika ka vini pelejās saldējumā. Man patika kuģis uz riteņiem. Man arī patika, ka viņi bija kosmosā.Man patika, ka vakarā tētis Surikatiņu aizdeva mājās. Man arī patika, kamēr viņs bija meklēt draugus, ka vinam pie mājas bija parādījies putnu būris.
Man patika tās spēles kas bija grāmatā. es gribētu paspēlēt kādu no tām.
2. Iejūties grāmatas varoņa tēlā
Es gribētu būt Surikātiņš, jo viņš beigās atrada savus draugus.Mēs spēlētos ar lego, taisītu no akmentiņiem figūriņās, taisītu būdiņas no segām un krēsliem, brauktu ar riteņiem, spēlētos smilšu kastē.
Es ar saviem draugiem spēlētu "Akmens šķeres papīrīts".

Kas par smaku? Aizvēstures pilsētas detektīvi
1. uzdevums. Atsauksme par grāmatu
Man grāmatā vislabāk patika par to, ka Hipo kungs dabūja purkšķa balvu. Man vēl patika, ka Hipo kungs teica, Es? un, ka viņš atkal skaļi nopurkšķināja un nebija nevienas smakas. Man patika detektīve Dina, jo man patīk dinozauri.Man nepatika, ka putni izrausīja smaku, bet labi ka detektīvi atklāja, no kā smaka rodas.
Man patika beigas, kad visi bija draudzīgi un man patika, ka Dina un Zigis sita pieci, kad atrisināja smakas lietu.
2. Iejūties grāmatas varoņa tēlā
Es gribētu būt Zigis, jo man garšo kāposti un zivju zupa.Man viņš patika, jo viņš bija gudrs un zināja daudz par visādiem putniem, kukaiņiem.
Es pupuķiem atrastu citu vietu kur dzīvot, lai viņus neviens netraucētu un nebūtu jārada smaka.

Trakā lapsa uz Lapsiņu planētas
1. uzdevums. Atsauksme par grāmatu
Man patika, ka lapsu kuģis piezemējās. Patika, ka lapsa ieraudzīja Lapsu planētu. Man arī patika, ka Lapsa gribēja visu noķert. Patika, ka Lapsa pamodās un viņa visu atcerējās. Man arī patika zīmējumi. Ļoti patika bildīte, kurā daudzas lapsas lidoja. Man patika, ka Lapsas prieks izgāja ārā pa visiem logiem.2. Iejūties grāmatas varoņa tēlā
Es būšu Lapsa. Ja kādai citai lapsai vajadzetu palīdzet tad es palīdzētu. Es uz lapsu planētas es draudzētos ar citām lapsām un kopā rīkotu ballītes.Mēs kopā spēlētos, dalītos ar augļiem un dārzeņiem.

Labestības mežs. Delfs un viņa komanda
1. uzdevums. Atsauksme par grāmatu
Man patika, ka Vāveres dzīvoja koka dobuma un mazais Vāverēns izdvesa pirmo pīkstienu. Man nepatika, tas, ka mežā bija uzgunsgrēks. Man patika, ka deflīns aizsūtma baļķi uz kura bija vāverēns, lai viņš nebūtu ilgi ūdenī.Man patika, ka Delfs paziņoja saviem draugiem Nikam un Labajam par meža ugunsgrēku. Man patika, ka ar helikopteriem nodzēsa visu ugunsgrēku. Man vēl patika, ka profesors audzēja visādus kokus un ka viņi palīdzēja audzēt stādiņus, kurus iestādīja un ataudzēja mežu.
Man vislabāk patika, ka Lapsēns un Vāverēns atarda savus vecākus.
2. Iejūties grāmatas varoņa tēlā
Es gribētu būt vāverēns, jo viņš bija drosmīgs un viņš palīdzēja atjaunot mežu.Es, kad izaugšu liels, es būšu ugunsdzēsējs un palīdzēšu dzēst ugunsgrēkus mežā.

Bizbizmāsiņa dārziņā
1. uzdevums. Atsauksme par grāmatu
Man patika tas, ka Mārīte nošļūca no Tīnas deguna un iegrima mīkstā spilvenā. Man patika arī maijvaboles stāsti par zirgu,. Tas bija ļoti smieklīgi. Zirgiem taču nav cepures.Man patika ka Tīna paņēma līdzi Mārīti uz dārziņu. Man patika, ka bija Kukaiņu balle. Visiem bija foršas maskas. Patika tas ka Tīna ar Mārīti spēlēja spēles un rotaļājās rotaļlaukumā. Patika ka skolotāja iekārtoja Mārītei guļvietu puķupodā.
2. Iejūties grāmatas varoņa tēlā
Es gribētu būt Mārīte. Es arī dārziņā eju Mārīsu grupā.Es citām Mārītēm palīdzētu sadraudzēties ar Tīnu. Es pievienotos maijvabolēm viņu stāstīšanas pulciņam.

Zaķēna vārdu dārzs
1. uzdevums. Atsauksme par grāmatu
Man patika, ka beigās izdīga asniņi. Man nepatika, ka divien neiznāca, bija jauki, ka Zaķēns padalījās ar saviem.Man patika, ka Sīli atnesa savu lielo zīli Zaķēnam. Patika, ka bija karsta saule un viņiem bija silti.
Man nepatika, ka Vilcēns uzrūca Sīlim, bet patika, ka beigās viņi bija draugi.
2. Iejūties grāmatas varoņa tēlā
Es gribētu būt Zaķēns. Viņš bija mīļs un aizdeva pārējiem dzīvnieciņiem asniņus.Ja es būtu Zaķēns es tāpat kā grāmatas Zaķēns būtu tikpat labs, mīļs un draudzīgs.
Es noteikti padalītos ar savām sēkliņām. Ja kāds draugs nevarētu kaut ko izdarīt, tad es labprāt palīdzētu viņiem.

Pagalma detektīvs jeb Kas tad tas?
1. uzdevums. Atsauksme par grāmatu
Man patika, ka kaķim bija jāperē ola. Un arī patika, ka ta nav laba deja. Man nepatika ka laspēns nozaga olu un bērnu rozā sivēnu. Smieklīgi bija, ka gulbju tētis skaitīja olas un viņš to darīja nepareizi.Man vēl patika, ka kaķim, par sēdēšanas uz olām bērni pirka viņam gardumu.
Kaķis beigās lapsēnam piedāvāja, ka ja lapsēns palīdzēs kaķim izperēt olu, tad viņš palīdzēs atrast kādu medījumu,, lai to aiznestu mammai.
2. Iejūties grāmatas varoņa tēlā
Gribētu būt kaķis. Un gribētu daudz gulēt saulītē un sildītos. Man patika ka zīmējumos bija brilles, jo man arī ir brilles. Mēs ar kaķi esam vienādi.Ja es pasakā būtu kaķis, tad es muktu prom un nesēdētu un neperētu olas. Es ieteiku viņiem nopirkt lampu ar ko izperēt oli vai arī aiznestu to olu atpakaļ uz lizgdu.

Ābece. Burtu pasakas
1. uzdevums. Atsauksme par grāmatu
Man patika ka katrakm burtiņam bija sava pasaka un bildīte. Man patika pasaka par astoņkāji, jo viņam patika spēleties ar atslēgām, jo man arī patīk spelēties ar visādām lietiņām. Man nepatika, ka astoņkājim noplīsa kājas. Man vēl patika pasaka, par manu burtu D. Pasaka bija par draudzību, bet nepatika ka viņi sastridējās.Man nepatika pasaka par K, jo viņi strīdējās par to, kada katram māja. Bet labi, bija tas, ka beigās viņi tomeŗ bija draugi.
Man nepatika pasaka par Ļ, bet labi, ka tas bija tikai ļauns murgs.
2. Iejūties grāmatas varoņa tēlā
Gribētu būt Nauris no burtiņa N. Es gribētu tapat kā Nauris atrast daudz naudas. Ja es atrastu naudas podu, tad es nopirktu lielu māju man mammai, tētim un māsai. Es nopirktu daudz mantas sev un saviem draugiem. Un vēl es nopirtku daudz saldējumu ar ko pacienāt savas grupiņas biedrus.
Kika Mika un koncerta diena
1. uzdevums. Atsauksme par grāmatu
Man patika, ka tētis vilka savu īpašo kreklu uz koncertu. Vēl man patika, tēis, mamma un vecmāmiņa aizveda Kiku Miku izvēlēties mūzikas instrumentu.Kika Mika mācījās spēlēt instrumentus.
Man bija skumīgi, ka Kika Mika negribeja piedalīties koncertā, bet bija forši, ka viņa tomēr pārdomāja.
Bija jauki, ka puisis Kikai Mikai iedeva vālīti, kad Kikai Mikai koncertā izkrita.
2. Iejūties grāmatas varoņa tēlā
Es gribētu būt Kikas Mikas tētis, jo viņam bija foršs krekliņš. Ja mani uzaicinātu uz kādu koncertu vai basketbola spēli, tad es noteiki ka ietu. Es kā tētis skatītos televizorā hokeju.Kopā ar Kiku Miku mēs brauktu ar riteņiem, brauktu uz jūtu peldēties un ēstu saldējumu.

Bizbizmāsiņa
1. uzdevums. Atsauksme par grāmatu
Man patika bizbizmārīte. Man patika ka mārīte šūpojās zāles stiebrā. Man patika kā mārīte kūleņoja un ka nokļuva pie Tīnas.Ļoti patika, ka mazā mārīte visu izpētīja Tīnas istabā. Patika, ka Tīna un mārīte nobijās no viena no otras un teica brrriiieesssmmmooonniiisss.
Vislabākais bija ceļojums cauri virtuvei, garām vistu kūtīj.
Patika Meža Zemenija.
Man nepatika maijvaboles. Viņas pret mārīti izturējās slikti. Tā nedrīkst, jo tas sāpina citus.
2. Iejūties grāmatas varoņa tēlā
Gribētu būt mārīte. Ja es būtu mārīte, es palīdzētu citam mārītēm, ja viņas butu kaut nonākušas nelaimē. Es kopā ar Tīnu un Bruni ēstu zemenītes Meža Zemenijā, mēs apciemotu aitas, brauktu ar vilcienu un dotos uz citam mūsu izdomātām vietām.Mēs kopā ēstu zemenes, mellenes un būtu labākie draugi.

Miks un Lilī. Lielā talka
1. uzdevums. Atsauksme par grāmatu
Man šī grāmata ļoti patika. Patika kaķis Miks, jo viņš bija gudrs un strādīgs. Patika spēle. Spēlēju to kopā ar māsu.Grāmatā bija ļoti skaisti zīmējumi.
Man visvairāk patika slieka Fredis, kurš mācīja figūras.
Man patika mārīšu mājiņa, ko uztaisīja Miks. Es ar mammu un māsu arī uztaisīsim mārīšu majiņu savā dārzā.