Dāvis Mūrnieks
5 gadi, Sigulda
Mani sauc Dāvis. Man ir 5 gadi un es eju dārziņā. Man ļoti patīk spēlēties ar lego, mašīnām un traktoriem. Man patīk skatīt grāmatas un esmu jau sācis mācīties lasīt. Man parasti pasakas lasa mamma vai māsa. Man patīk, ka māsa man vakarā lasa vakara pasaku.
Iesniegtās recenzijas

Emīla vēstule
1. uzdevums. Atsauksme par grāmatu
Man patika ka Berta meklēja Emīlam draugu. Viņai veicās ļoti labi. Viņa atrada Emīlam draugu - kaķi. To, ka Emīlam vajag draugu, viņa uzziņaja, kad izlasīja Emīla vēstulē Ziemassvētku vecītim.Kad Berta bija malkas šķūniti viņa satika Goju. Goja kļuva par Bertas draugu.
Berta strīdējās ar vārnu par buciņas gabaliņu. Bet vārna neuzvarēja un Berta varēja paēst pati un pacienāt arī Goju.
Tas bija neforši, kad Goja neklausīja Bertu un tomēr aizgāja pie Emīla. Emīls negribēja nodarīt pāri Bertai, bet mamma gan gribēja viņu padzīt ar slapju dvieli.
Beigās man patika, ka Berta uzaicināja Goju uz pastu un kan patika, ka arī Ludvigs bija priecīgs par to.
2. Iejūties grāmatas varoņa tēlā
Es gribētu būt Ludvigs, jo man patīk pieskatīt māju. Man patīk rakstīt vēstules. Īpašī ziemasvvētku vecītim, lai viņš atnes kaut ko foršu un jauku.
Kāzas izgudrotāju ciemā
1. uzdevums. Atsauksme par grāmatu
Man patīk Lote. Es skatos Lote multenes. Man patīk Izgudrotāju ciems.Man patika muša Jaks. Viņš interesanti runāja.
Grāmata bija gara un tur bija pieminēti visi ciema iedzīvotāi,
Man grāmatā patika Kurmji. Man patika, ka viņi pie tramvaja pielika vēstuli, lai iepazītos. Žēl, ka viņiem nesanāca.
Man patika, ka Lote uzraktīja lugu, Man patika sniegavīrs Kalle.
2. Iejūties grāmatas varoņa tēlā
Es gribētu būt muša Jaks.Man nepatīk mušas, bet patīk, ka visi piecelas laikā. es māku izrunāt burtu R un arī sarunātu ar savu mammu, kura ir logopede, lai iemāca Jakam burtu R.

Lote satiek galago jeb Tropu mājas stāsti
1. uzdevums. Atsauksme par grāmatu
Man patika ka siksparnim Lū bija ballīte un vinš uzaicināja draugus.Man nepatika, ka varāns uzdāvināa pūdētas žurkas. Tā nav laba dāvana. Man patika, ka visi draugi ieradās ciemos. Man patika, ka bija šūpoles un gaismiņas.
Man nepatika, ka kaza nemācēja uztaisīt zapti. Man patika, ka feneklapsa viņai iemācīja kā gatavot ievārījumu.
Man arī patika zīmējumi. Galago bija ļoti skaists.
2. Iejūties grāmatas varoņa tēlā
Es gribētu būt vilciņš, jo man patīk ziema un man patīk arī citiem iemācīt kas ir ziema. es noteikti, ka visiem darugiem, kuri ziemā neguļ iemācītu priecāties par ziemu.
Pasakas par Rīgu jeb ko pastāstīja zvirbulis Čiris
1. uzdevums. Atsauksme par grāmatu
Klasījos kā šo grāmatu lasa mamma un māsa. Man patika, ka Čiris izstāsīja visiem par Vecrīgu. Man patika trīs brāļu namu bilde. Patika, ka viņi arī stāstīja par to kas notika Vecrīgā. Man patika, ka Doma baznīcas logos bija režģi un tur bija paslēpusies pele. Man patika, ka kaķis neapēda Čiri.Man patika, ka Čiris daudz ko zināja par Vecrīgu,
Man patika bilde, kurā visi senie rīdzinieki brida pa dubļiem. Man nepatika ka viņi meta ārā pa logiem visus atkritumus.
2. Iejūties grāmatas varoņa tēlā
Es gribētu būt Čiris. Es arī gribētu daudz ko zināt par Vecrīgu.
Jannis un Čapa. Vienu dienu ačgārni
1. uzdevums. Atsauksme par grāmatu
Man nepatika, ka Jannim sāpēja zobs. Tas ir sāpīgi un nav forši. Man patika, ka Čapa teica, ka būtu forši, ja būtu ačgārnā diena. Man patika, ka istaba būtu jāsavanda nevis jāsakārto. Man nepatika, ka Čapa teica, ka puķes būtu nevis jāaplaista, bet jāapber ar zemi. Tad puķes būtu beigtas. Man patika, ka Jannis teica, ka lai viss paliek kā ir.2. Iejūties grāmatas varoņa tēlā
Es gribētu būt Čapa, jo viņš zināja ka zobi sāp no daudz saldumiem.Es Janni aizvestu pie daktera un nopirktu jaunu zobu birsti tādu kā Jannam patiktu, lai viņam gribētos tīrīt zobus.

Ole Bole grib uz skolu
1. uzdevums. Atsauksme par grāmatu
Man patika, Ole Bole gribēja uz skolu. Man patika, ka Oles Bole brauca ar mammu uz veikalu. Viņas visu ko pirka un man patika, ka Ole Bole jau bija izdomājusi, ko viņa nopirks.Man arī parika, ka Ole Bole atpūtās no kartupeļu lasīšanas.
Man vēl patika, ka Ole Bole izlikās, ka ir slima, lai par viņu parūpētos. Tas nav labi, ka izliekas, bet ir labi, ka parūpējas par saslimušo. Man patika, ka Ole Bole gribēja uz bērnudārzu, lai varētu iedot savai skolotājai apsveikumu.
2. Iejūties grāmatas varoņa tēlā
Es gribētu būt Oles Boles brālis. Ja mana māsa butu slima, es viņai palīdzētu un parūpētos par viņu. Es vēl palīdzētu lasīt kartupeļus un nesmietos par viņu.Es arī mācītu māsai dejot, kad bija jāmacās.

Miega rūķis Tillijs un brīnumzolīte nr. 31
1. uzdevums. Atsauksme par grāmatu
Man patika, ka Slīpīšu mājas bija taisītas no lego. Man nepatika, ka Meistars bija draugs ar dusmīgo Bobu un viņi abi bija dusmīgi. Man patika, ka vajadzētu pazudušo zeķu albumu. Man patika, ka Lielais rūķis ar apaļo māju netīšam ieripināja savu māju dīķī.Man patika, ka kaķis Brokāts nosauca sienāzi par Mafinu. Tas bija smieklīgi.
Man patika, ka Tillijs Zolītei uztaisīja jaunus svārciņus.
Man patika arī tas, kā Žagata runāja.
Man patika šī grāmata.
2. Iejūties grāmatas varoņa tēlā
Es gribētu būt Tillijs. Viņam bija divi nešanas mēģinājumi. Man patika otrā misija, jo tajā viņš uz Kolo gultiņu kāpa pa ugunsdzēsības mašīnas kāpnēm.Ja es būtu Tillijs, tad es klausītu treneri.
Es Zolītei palīdzētu un pierunātu, lai Meistars atļauj viņai dzīvot pie manis.

Ebes ziemas stāsti
1. uzdevums. Atsauksme par grāmatu
Man patika, ka Ebe gatavojās ar Vārnu Kārnu Ziemasvētkiem. Man patika, ka Vārna Kārna taišija sniegpārsliņas.Man patika, ka Ebe ar Vārnu Kārnu gāja vannā. Man arī patīk iet vannā.
Man arī ļoti patika, ka visi dzīvnieki taisīja no sniega savus sniega dzīvniekus. Man patika, ka ciemos atnāca Viks un uzdāvināja pulksteni ar dzeguzi.
Man arī patika, ka piknikā uz mežu atnāca cilvēki un atstāja dāvanas meža dzīvniekiem. Man patika, ka viņi nodzēsa ugunskuru un visu savāca.
Man patika, ka Ebe visiem meža dzīvniekiem nopirka dažādas lietas.
Man patika, ka Ebe ar Vārnu Kārni vēroja zvaigžņu lietu.
Man patika stāstiņš par pārkārtošanu.
Man patika zebiekste un ka viņa atrada batutu un sāka pa to lēkāt. Man arī patīk lēkāt batutā. Man nepatika ka sīlim bija pazudušas zīles.
Man ari patika, ka meža dzīvnieciņi krāsoja sniegu.
Man visi stāstiņi patika.
2. Iejūties grāmatas varoņa tēlā
Es gribētu būt Alnis. Man patīk ragavas un Ebe viņam tādas nopirka.Man patīk ziemā šļūkt pa kalniņu ar ragavām.
Es ziemā, ja būtu alnis, es kopā ar draugiem mētātos ar sniega pikām, un taisītu sniega alni.

Jannis un Čapa. Kāpēcdiena
1. uzdevums. Atsauksme par grāmatu
Man patika, ka Jannis uzdeva daudz jautājumu. Man patika, ka Čapa meklēja datorā atbildes. Man patika, ka Čaps jau gulēja, bet Jannis uzdeva vēl jautājumus uz kuriem Capa mēgināja atbildēt.Man vislabāk patika jautājums, kāpēc koki dzer, bet neēd. Patika, ka Čapa zināja atbildi uz jautājumiem, kāpēc nāk žāvas. Man patika, ka Jannis pat ejot gulet jautaja kāpēc, kāpēc, kāpēc. Patika, ka beigās Jannis jautāja, kāpēc Čapa dusmojas. Es arī dažreiz dusmojos, ja man visu laiku kaut ko prasa.
2. Iejūties grāmatas varoņa tēlā
Es gribētu būt Jannis, jo man arī patīk uzdot visādus jautājumus, Es Čapam uzdotu kāpēc spogulī var redzēt savu atspulgu, kāpēc laivas nevar nogrimt, kāpēc krēsliem ir četras kājas.Mamma vienmēr atbild, ja viņa nezin, tad viņa sameklē telefonā vai datorā, vai arī es pajautāju tētim. Viņš zin daudz ko.

Kate Cukurvate pieveic frikadeļu zupu
1. uzdevums. Atsauksme par grāmatu
Man patika Kate. Viņa bija smieklīga. Man arī patika, ka Kate ņēma savu superkaroti un paslēpa krokodiles pa visu māju. Man patika, ka viena krokodile ielēca somā.Man patika, ka grāmatā mamma izdomāja, ka ja apēdīs frikadeli, tad bus supervaronis, un ka apēdīs otru tad būs ātrāks par brāli, Man patika , ka Kate saņēmās un tomēr ēda to zupu.
Man nepatika ka mamma gribēja iedot Katei cepumu, bet viņās pirkstā iekoda krokodile.
Man arī ļoti garšo frikadeļu zupa.
Man patika ka Kate izdomāja frikadeļu zupai jaunu nosaukumu frikadeļkrpkodiļzupiņa. Forši.
2. Iejūties grāmatas varoņa tēlā
Es gribētu būt Kates brālis. Ja Kate mani pārspētu, tad nākamajā reizē es noteikti, ka pārpētu viņu.Mēs abi ēstu krokodiļzupu un būtu spēcīgi.
es ar Kati kopā spēlētos un palīdzetu mammai.

Jukī satiek draugus, 1
1. uzdevums. Atsauksme par grāmatu
Man īsti šī grāmata nepatika. Man patika tikai tas, ka Juki devās meklēt draugus un atrada Ullu un Bīro Bo. Ulla bija dārzniece un Biro Bo visu laiku fotografēja.Man jocīga likās tēja ar brūnajiem rīsiem. Man tāda negaršotu.
2. Iejūties grāmatas varoņa tēlā
Es gribētu būt Juki, jo viņš atrada draugus.
Jukī muzejā, 2
1. uzdevums. Atsauksme par grāmatu
Man patika, ka Jukī gribēja ieiet muzeja izstādē. Viņam nebija biļetes. Atnāca apsargs un parādīja, kur var nopirkt biļetes.Viņi nopirka biļetes un ietinās tajā. Tas bija jocīgi.
Man patika, ka visi bija sanākuši vienā telpā un tajā bija arī autobuss. Man patika ka viens puisis taisīja papīra kuģīšus. Man arī patika, ka labais apsargs viņiem atļāva pagaršot šokolādes ugunskuru.
Man nepatika zīmējumi. Tie bija jocīgi.
2. Iejūties grāmatas varoņa tēlā
Es negribētu šajā grāmata būt nekas, jo man nepatika šī grāmata.
Divi brāļi. Piedzīvojumi mežā
1. uzdevums. Atsauksme par grāmatu
Man patika ka brļaļi nonāca mežā.Man patika, ka dzeguze brāļus pabrīdināja, ka nedrīkst ēst zilās ogas. Patika, ka abi brāļļi aizstāvēja mazo zaķi no lapsas. Tas bija drosmīgi.
Patika, ka dzeguzes centās brāļus brīdināt par raganas mājiņu.
Man nepatika, ka ragana skrēja pakaļ brāļiem, bet patika, ka dzīvnieciņi brāļus aizstāvēja.
Man patika, ka brāļiem uzdāvināja pulti. Man patika, ka brāļi izlaida pīlīti.
Man patika ka viņiem bija burvju pults un ka viņi varēja nokļūt kur gribēa. Es arī gribu tādu pulti.
2. Iejūties grāmatas varoņa tēlā
Es gribētu būt Tedis. Es palīdzēju brālim. Mēs kopā dotos uz dažādām vietām un apskatītu dažādas vietas.Es gribētu nokļūt uz Raganas māju, bet lai tur nav ragana. Gribētu lai māja ir ko cepumiem un šokolādes. Tas būtu garšīgi.

Postaža parkā. Aizvēstures pilsētas detektīvi
1. uzdevums. Atsauksme par grāmatu
Man patika, ka Zigis krāmēja pilnu somu ar kāpostiem. Man arī patika ka celtnis brauca.Grāmatā bija stāstīts par izmeklētāju vienradzi Zigi un tricerotopu dinozauri Dinu. Viņi izmeklēja kur rodas skaņa un kas izrasīja nekārtību parkā.
Viņi atrada, ka skaņu izraisīja kukainis, kuram bija izpostīta māja un tā vietā uzbūvēts parks.
Man beigās patika, ka Dina un Zigis iedeva viens otram pieci.
2. Iejūties grāmatas varoņa tēlā
Es gribētu būt Zigis, jo man patīk likt somā ēdienu, lai pārgājienā varētu ēst.Ja es būtu Zigis, tad es palīdzētu visiem atrast. Es ēstu zivis, un pie dīķa makšķerētu zivis.

Ķirbīša pavasaris
1. uzdevums. Atsauksme par grāmatu
Man patika, ka atrada ka atrada ķirbīti un Strīpuņu un rūpējās par viņiem, kamēr atrod mājas.Man patika, ka Strīpiņa un Ķirbītis paslēpās un nobijās no durvīm. Man arī patik, ka Ķirbītis iedomājās, ka tiem ķirbīšiem, kas augs podiņos būs četras kājas un astes. Man šī grāmata ļoti patika.
2. Iejūties grāmatas varoņa tēlā
Es gribetu būt Ķirbītis, jo viņš domāja par ķirbjiem. Es palīdzētu Strīpiņai un mēs kopā spēlētos.Es gaidītu, kad izaugs ķirbīti un paskatītos kādi viņi ir.

Eju meklēt draugus! Poēma par surikatu
1. uzdevums. Atsauksme par grāmatu
Man bija skumīgi, ka Surikātam nebija draugu. Man patika, ka surikāts gribēja draudzēties ar kaķi. Man patika tā bildīte grāmatā. Man arī patika, kaSurikāts atrada savus draugus Surikātus. Man patika ka vini pelejās saldējumā. Man patika kuģis uz riteņiem. Man arī patika, ka viņi bija kosmosā.Man patika, ka vakarā tētis Surikatiņu aizdeva mājās. Man arī patika, kamēr viņs bija meklēt draugus, ka vinam pie mājas bija parādījies putnu būris.
Man patika tās spēles kas bija grāmatā. es gribētu paspēlēt kādu no tām.
2. Iejūties grāmatas varoņa tēlā
Es gribētu būt Surikātiņš, jo viņš beigās atrada savus draugus.Mēs spēlētos ar lego, taisītu no akmentiņiem figūriņās, taisītu būdiņas no segām un krēsliem, brauktu ar riteņiem, spēlētos smilšu kastē.
Es ar saviem draugiem spēlētu "Akmens šķeres papīrīts".

Kas par smaku? Aizvēstures pilsētas detektīvi
1. uzdevums. Atsauksme par grāmatu
Man grāmatā vislabāk patika par to, ka Hipo kungs dabūja purkšķa balvu. Man vēl patika, ka Hipo kungs teica, Es? un, ka viņš atkal skaļi nopurkšķināja un nebija nevienas smakas. Man patika detektīve Dina, jo man patīk dinozauri.Man nepatika, ka putni izrausīja smaku, bet labi ka detektīvi atklāja, no kā smaka rodas.
Man patika beigas, kad visi bija draudzīgi un man patika, ka Dina un Zigis sita pieci, kad atrisināja smakas lietu.
2. Iejūties grāmatas varoņa tēlā
Es gribētu būt Zigis, jo man garšo kāposti un zivju zupa.Man viņš patika, jo viņš bija gudrs un zināja daudz par visādiem putniem, kukaiņiem.
Es pupuķiem atrastu citu vietu kur dzīvot, lai viņus neviens netraucētu un nebūtu jārada smaka.

Trakā lapsa uz Lapsiņu planētas
1. uzdevums. Atsauksme par grāmatu
Man patika, ka lapsu kuģis piezemējās. Patika, ka lapsa ieraudzīja Lapsu planētu. Man arī patika, ka Lapsa gribēja visu noķert. Patika, ka Lapsa pamodās un viņa visu atcerējās. Man arī patika zīmējumi. Ļoti patika bildīte, kurā daudzas lapsas lidoja. Man patika, ka Lapsas prieks izgāja ārā pa visiem logiem.2. Iejūties grāmatas varoņa tēlā
Es būšu Lapsa. Ja kādai citai lapsai vajadzetu palīdzet tad es palīdzētu. Es uz lapsu planētas es draudzētos ar citām lapsām un kopā rīkotu ballītes.Mēs kopā spēlētos, dalītos ar augļiem un dārzeņiem.

Labestības mežs. Delfs un viņa komanda
1. uzdevums. Atsauksme par grāmatu
Man patika, ka Vāveres dzīvoja koka dobuma un mazais Vāverēns izdvesa pirmo pīkstienu. Man nepatika, tas, ka mežā bija uzgunsgrēks. Man patika, ka deflīns aizsūtma baļķi uz kura bija vāverēns, lai viņš nebūtu ilgi ūdenī.Man patika, ka Delfs paziņoja saviem draugiem Nikam un Labajam par meža ugunsgrēku. Man patika, ka ar helikopteriem nodzēsa visu ugunsgrēku. Man vēl patika, ka profesors audzēja visādus kokus un ka viņi palīdzēja audzēt stādiņus, kurus iestādīja un ataudzēja mežu.
Man vislabāk patika, ka Lapsēns un Vāverēns atarda savus vecākus.
2. Iejūties grāmatas varoņa tēlā
Es gribētu būt vāverēns, jo viņš bija drosmīgs un viņš palīdzēja atjaunot mežu.Es, kad izaugšu liels, es būšu ugunsdzēsējs un palīdzēšu dzēst ugunsgrēkus mežā.

Bizbizmāsiņa dārziņā
1. uzdevums. Atsauksme par grāmatu
Man patika tas, ka Mārīte nošļūca no Tīnas deguna un iegrima mīkstā spilvenā. Man patika arī maijvaboles stāsti par zirgu,. Tas bija ļoti smieklīgi. Zirgiem taču nav cepures.Man patika ka Tīna paņēma līdzi Mārīti uz dārziņu. Man patika, ka bija Kukaiņu balle. Visiem bija foršas maskas. Patika tas ka Tīna ar Mārīti spēlēja spēles un rotaļājās rotaļlaukumā. Patika ka skolotāja iekārtoja Mārītei guļvietu puķupodā.
2. Iejūties grāmatas varoņa tēlā
Es gribētu būt Mārīte. Es arī dārziņā eju Mārīsu grupā.Es citām Mārītēm palīdzētu sadraudzēties ar Tīnu. Es pievienotos maijvabolēm viņu stāstīšanas pulciņam.

Zaķēna vārdu dārzs
1. uzdevums. Atsauksme par grāmatu
Man patika, ka beigās izdīga asniņi. Man nepatika, ka divien neiznāca, bija jauki, ka Zaķēns padalījās ar saviem.Man patika, ka Sīli atnesa savu lielo zīli Zaķēnam. Patika, ka bija karsta saule un viņiem bija silti.
Man nepatika, ka Vilcēns uzrūca Sīlim, bet patika, ka beigās viņi bija draugi.
2. Iejūties grāmatas varoņa tēlā
Es gribētu būt Zaķēns. Viņš bija mīļs un aizdeva pārējiem dzīvnieciņiem asniņus.Ja es būtu Zaķēns es tāpat kā grāmatas Zaķēns būtu tikpat labs, mīļs un draudzīgs.
Es noteikti padalītos ar savām sēkliņām. Ja kāds draugs nevarētu kaut ko izdarīt, tad es labprāt palīdzētu viņiem.

Pagalma detektīvs jeb Kas tad tas?
1. uzdevums. Atsauksme par grāmatu
Man patika, ka kaķim bija jāperē ola. Un arī patika, ka ta nav laba deja. Man nepatika ka laspēns nozaga olu un bērnu rozā sivēnu. Smieklīgi bija, ka gulbju tētis skaitīja olas un viņš to darīja nepareizi.Man vēl patika, ka kaķim, par sēdēšanas uz olām bērni pirka viņam gardumu.
Kaķis beigās lapsēnam piedāvāja, ka ja lapsēns palīdzēs kaķim izperēt olu, tad viņš palīdzēs atrast kādu medījumu,, lai to aiznestu mammai.
2. Iejūties grāmatas varoņa tēlā
Gribētu būt kaķis. Un gribētu daudz gulēt saulītē un sildītos. Man patika ka zīmējumos bija brilles, jo man arī ir brilles. Mēs ar kaķi esam vienādi.Ja es pasakā būtu kaķis, tad es muktu prom un nesēdētu un neperētu olas. Es ieteiku viņiem nopirkt lampu ar ko izperēt oli vai arī aiznestu to olu atpakaļ uz lizgdu.

Ābece. Burtu pasakas
1. uzdevums. Atsauksme par grāmatu
Man patika ka katrakm burtiņam bija sava pasaka un bildīte. Man patika pasaka par astoņkāji, jo viņam patika spēleties ar atslēgām, jo man arī patīk spelēties ar visādām lietiņām. Man nepatika, ka astoņkājim noplīsa kājas. Man vēl patika pasaka, par manu burtu D. Pasaka bija par draudzību, bet nepatika ka viņi sastridējās.Man nepatika pasaka par K, jo viņi strīdējās par to, kada katram māja. Bet labi, bija tas, ka beigās viņi tomeŗ bija draugi.
Man nepatika pasaka par Ļ, bet labi, ka tas bija tikai ļauns murgs.
2. Iejūties grāmatas varoņa tēlā
Gribētu būt Nauris no burtiņa N. Es gribētu tapat kā Nauris atrast daudz naudas. Ja es atrastu naudas podu, tad es nopirktu lielu māju man mammai, tētim un māsai. Es nopirktu daudz mantas sev un saviem draugiem. Un vēl es nopirtku daudz saldējumu ar ko pacienāt savas grupiņas biedrus.
Kika Mika un koncerta diena
1. uzdevums. Atsauksme par grāmatu
Man patika, ka tētis vilka savu īpašo kreklu uz koncertu. Vēl man patika, tēis, mamma un vecmāmiņa aizveda Kiku Miku izvēlēties mūzikas instrumentu.Kika Mika mācījās spēlēt instrumentus.
Man bija skumīgi, ka Kika Mika negribeja piedalīties koncertā, bet bija forši, ka viņa tomēr pārdomāja.
Bija jauki, ka puisis Kikai Mikai iedeva vālīti, kad Kikai Mikai koncertā izkrita.
2. Iejūties grāmatas varoņa tēlā
Es gribētu būt Kikas Mikas tētis, jo viņam bija foršs krekliņš. Ja mani uzaicinātu uz kādu koncertu vai basketbola spēli, tad es noteiki ka ietu. Es kā tētis skatītos televizorā hokeju.Kopā ar Kiku Miku mēs brauktu ar riteņiem, brauktu uz jūtu peldēties un ēstu saldējumu.

Bizbizmāsiņa
1. uzdevums. Atsauksme par grāmatu
Man patika bizbizmārīte. Man patika ka mārīte šūpojās zāles stiebrā. Man patika kā mārīte kūleņoja un ka nokļuva pie Tīnas.Ļoti patika, ka mazā mārīte visu izpētīja Tīnas istabā. Patika, ka Tīna un mārīte nobijās no viena no otras un teica brrriiieesssmmmooonniiisss.
Vislabākais bija ceļojums cauri virtuvei, garām vistu kūtīj.
Patika Meža Zemenija.
Man nepatika maijvaboles. Viņas pret mārīti izturējās slikti. Tā nedrīkst, jo tas sāpina citus.
2. Iejūties grāmatas varoņa tēlā
Gribētu būt mārīte. Ja es būtu mārīte, es palīdzētu citam mārītēm, ja viņas butu kaut nonākušas nelaimē. Es kopā ar Tīnu un Bruni ēstu zemenītes Meža Zemenijā, mēs apciemotu aitas, brauktu ar vilcienu un dotos uz citam mūsu izdomātām vietām.Mēs kopā ēstu zemenes, mellenes un būtu labākie draugi.

Miks un Lilī. Lielā talka
1. uzdevums. Atsauksme par grāmatu
Man šī grāmata ļoti patika. Patika kaķis Miks, jo viņš bija gudrs un strādīgs. Patika spēle. Spēlēju to kopā ar māsu.Grāmatā bija ļoti skaisti zīmējumi.
Man visvairāk patika slieka Fredis, kurš mācīja figūras.
Man patika mārīšu mājiņa, ko uztaisīja Miks. Es ar mammu un māsu arī uztaisīsim mārīšu majiņu savā dārzā.